Melkoisen miesmäistä inisemistä sinulta.Olisi Uruguay edes antanut vastusta ja rottailut. Yrittänyt edes jotain muuta kun nuo neidit. Varmaan puoliajalla ottamassa selfieitä Brassien kanssa.
Melkoisen miesmäistä inisemistä sinulta.Olisi Uruguay edes antanut vastusta ja rottailut. Yrittänyt edes jotain muuta kun nuo neidit. Varmaan puoliajalla ottamassa selfieitä Brassien kanssa.
Brassien maalitansseista tulee jotenkin sellainen fiilis, että onkohan siellä keskittyminen tarpeeksi kunnossa sitten kun vastus kovenee. Jotenkin tulee aina se 2014 semifinaali mieleen, kun vedetään enemmän tunteella kuin järjellä.
Kova jätkä siellä kato. Älä ala sille tai alkaa lätty lätisee!Melkoisen miesmäistä inisemistä sinulta.
Joo, niitä Englanti-Islanti 2016-tyyppisiä jättipaukkuja tapahtuu verrattain harvoin.Toisaalta taas. Onhan noita yllätyksiä kiva katsella lohkoissa, mutta se vaan tuppaa tekemään ekasta kierroksesta helvetin tylsää seurattavaa. Varsinkin kun yksikään yllättäjä ei kohdannut toista yllättäjää.
Alisson ei ole edes paras tänään pelannut maalivahti. 3 torjuttua pilkkua hei! Kolme! Maanojakin torju vain kaksi, ja se huusi että vittu mä oon hyvä, mitä lie kroaatti huusi kolmannen jälkeen.Alkaa Alisson olla kohta maailman paras maalivahti.
No makunsa kullakin jos tämä on jonkun mielestä matsina paras. Yleensä hyvään matsiin tarvitaan kaksi hyvää joukkuetta.Kisojen paras matsi menossa? On sen luokan taidetta ollut ensimmäinen puoliaika, upeaa katsottavaa.
No liksa on sentään ihan kohtalainen moisesta urakoinnista.Infantino jaksaa hyvin katsoa futista. Kova on jätkällä urakka
Katkarapujen voimalla. MSC-sellaisten.Infantino jaksaa hyvin katsoa futista. Kova on jätkällä urakka
Eriävä mielipide täältä sinne kosmospoliittiseen säfääriin. Kroatian maalivahti päästi maaleja, Alisson ei ole päästänyt yhtään, vaikka puolustajat ovat löysäilleet.Alisson ei ole edes paras tänään pelannut maalivahti. 3 torjuttua pilkkua hei! Kolme! Maanojakin torju vain kaksi, ja se huusi että vittu mä oon hyvä, mitä lie kroaatti huusi kolmannen jälkeen.