Minä nokitan Ranskalla. Ihan mahdollinen finaalipari muutes.Pidän kiinni ennustuksestani, että Brassit vie mestaruuden.
Brasilia on kyllä kuvottavin joukkue kisoissa. Kokoajan haetaan filmiä, ja kun tuomari ei vihellä ni kokevat ihmeparantumisen. Oksettavaa.
On niin tiukka ja jännittävä peli käynnissä.Miksi tuo Virkkunen HUUTAA KOKO AJAN?!!?!
Mulle Puola tulee varmasti vuosia olemaan se kuvottavaa jalkapallomaa.Brasilia on kyllä kuvottavin joukkue kisoissa. Kokoajan haetaan filmiä, ja kun tuomari ei vihellä ni kokevat ihmeparantumisen. Oksettavaa.
Aikamiehet ja harjoitellut tuuletukset. Vitun noloa. Bileet alkaa kun tuo paskajengi putoaa.
Et olisi kyllä tuota torjunut. Toki nappulakengän vasemmassa kärkinappulassa olisi ollut lasersäde, joka olisi tuhonnut pallon. Olisi siinä tuomarilla ollut ihmettelemistä.Nyt voi kerrankin sanoa että Brasilia olisi tähän saakka pelannut yhtä hyvin vaikka minä olisin ollut maalissa, äsken tuli vasta eka veto maalia kohti.
Jep, vitun noloa pitää hauskaa urheilussa!Aikamiehet ja harjoitellut tuuletukset. Vitun noloa. Bileet alkaa kun tuo paskajengi putoaa.
juu kaikki paitsi viinan juonti ja vaimon hakkaaminen on noloa ja akkamaistaAikamiehet ja harjoitellut tuuletukset. Vitun noloa. Bileet alkaa kun tuo paskajengi putoaa.