On muuten timanttinen sarja sen 5 jakson perusteella mitä olen nähnyt.Pöh, ehdin katsoa Yellowstonea kokonaiset 2 min 15 s ennen kuin tästä tuli taas peli. Vielä ei ylistetty sarja temmannut ihan mukaansa.
Eikös kaikilla ole joku vastaava tiedosto koneellaan juuri tällaisia tilanteita varten?Onko villeleino päässyt oikeasti noin pahasti ihon alle, että teit kaiken tuon työn päästäksesi lällättelemään? Vai onko sinulla kenties ihan oma excel-taulukko ollut kaikki nämä vuodet, jonne olet jemmannut villeleinon ennustuksia? Mitähän vittua?
Maradona-esqueToi Belichin teko olis ollu kisojen maali, jos olis mennyt. Ihan mieletön soolo.
Eikös kaikilla ole joku vastaava tiedosto koneellaan juuri tällaisia tilanteita varten?
Mulla on 20 eri käyttäjästä vastaava viesti odottamassa oikeaa aikaaEikös kaikilla ole joku vastaava tiedosto koneellaan juuri tällaisia tilanteita varten?
Dropboxin Top-5 yleisimmissä tiedostoissa, tiettävästi.Eikös kaikilla ole joku vastaava tiedosto koneellaan juuri tällaisia tilanteita varten?
Toivottavasti tiedostosi eivät vahingossa joudu @Silppuri in.Mulla on 20 eri käyttäjästä vastaava viesti odottamassa oikeaa aikaa
Lautaro on ollut aina tuhnu kun olen häntä nähnyt. Mihin perustuu maine?