Oot kyllä internäätiönäl kaveri.Sveitsin serkkuni Fas-Nacht kentälle, ihanaa!
Oot kyllä internäätiönäl kaveri.Sveitsin serkkuni Fas-Nacht kentälle, ihanaa!
Ainakin faneja ei kannattaisi ripotella samoihin katsomonosiin ihan miten sattuu jos Venäjä ja Ukraina kohtaisi.No siis tuo ottelupari olisi periaatteessa tapahtumistaan odottava katastrofi. Kuin tulitikun heittäminen ruutitynnyriin.
Olenko jo kertonut miten hyvin tiedän Puolan asiat, ja kuinka se tekee minusta kosmopoliitin maailmanmatkaajan?Oot kyllä internäätiönäl kaveri.
Kova kaveri. Joko vklpna alkaa pudotuspelit?Olenko jo kertonut miten hyvin tiedän Puolan asiat, ja kuinka se tekee minusta kosmopoliitin maailmanmatkaajan?
Sveitsissä olen käynyt Baselissa, Zürichissä ja Zermattissa. Tällaista on kosmopoliitin elämä.
Brasilia tekee vielä lisäajalla maalin.Kukaan ei vedä alkulohkoa läpi puhtaalla pelillä. Näin on käynyt viimeksi 1994
Mahtaisiko tonne uskaltaa faneja päästää lainkaanAinakin faneja ei kannattaisi ripotella samoihin katsomonosiin ihan miten sattuu jos Venäjä ja Ukraina kohtaisi.
Mestarin puolesta saa toistaa kaavaa.Kukaan ei vedä alkulohkoa läpi puhtaalla pelillä. Näin on käynyt viimeksi 1994
Minulla on aina pudotuspelit käynnissä, olen sen verran kosmopoliitti maailmankansalainen.Kova kaveri. Joko vklpna alkaa pudotuspelit?
Olet varmasti tavannut paljon naisiakin.Minulla on aina pudotuspelit käynnissä, olen sen verran kosmopoliitti maailmankansalainen.
Siitä olisi pitänyt naulata.
Jeesus kanssasi!Minulla on aina pudotuspelit käynnissä, olen sen verran kosmopoliitti maailmankansalainen.
Ainakin 3 kpl. Neljännestä en oo ihan varma oliko se nainen vai joku sellainen tiktokkaaja vai mitä ne onkaan.Olet varmasti tavannut paljon naisiakin.