Olen kyllä aika taitava. Vasemmalla silmällä seuraan Serbia-Sveitsi peliä ja oikealla Kamerun-Brasilia peliä.
Katsotko räpäyttämättä ja silmiä liikuttamatta keskelle, ja ääreisnäöllä havaitset molemmat näytöt?Olen kyllä aika taitava. Vasemmalla silmällä seuraan Serbia-Sveitsi peliä ja oikealla Kamerun-Brasilia peliä.
Tuomas Virkkunen on jotenkuten tuttu hahmo, mutta tää aivoinfarktin kourissa Brasilia-Kamerun -peliä selostava mölisijä ei ole Tuomas Virkkunen. Ei voi olla. Jos on, mitä hänelle on oikein tehty, muuta kuin annettu aivoinfarkti?
Tulis ite selittään.Ei vittu. Kahdesta metristä viisi metriä yli.
Ei. Kyllä toinen silmä seuraa toista ruutua ja toinen toista. Vähän niinkuin kameleontti, tai Paavo Väyrynen.Katsotko räpäyttämättä ja silmiä liikuttamatta keskelle, ja ääreisnäöllä havaitset molemmat näytöt?
Olen kyllä aika taitava. Vasemmalla silmällä seuraan Serbia-Sveitsi peliä ja oikealla Kamerun-Brasilia peliä.
Siis paljonko tuosta Anthonysta maksettiin?
Kaksi puhelintahan sillä oli käsissä, ei peliä katsonutMiten tuo Fifan pressa aluksi katsoi toista peliä ja nyt toista? Tietty pienet välimatkat stadikoiden ympärillä, mutta silti.
Kaksi puhelintahan sillä oli käsissä, ei peliä katsonut
Siitä on otettu ennakkoon videokuvaa missä se istuu stadionilla, ja sitä aina välillä sitten ajetaan eetteriin kesken minkä tahansa pelin. Oikeesti se on Venäjällä jossain bunkkerissa, Putinin kanssa odottelemassa että soisko VAR-puhelin, ja sitten voivat kahdestaan katella Pitkäveto-lappujaan ja arpoa mitä laitetaan.Miten tää Vauva kerkee joka peliin? Tuntuu et toi Infant vai mikälie löytyy joka pelistä kameroihin. Onko vielä Brasilian pelissä löydetty herraa kameroihin?
Vai Brasilian maajoukkueessa? Kisat kuitenkin Qatarissa, ei Brasiliassa.Brasiliassa kai pelaa ilmaseksi
Kyllä. Tiliotetta katsoi verkkopankista.Kaksi puhelintahan sillä oli käsissä, ei peliä katsonut
Livestream paikallisesta bordellista kokkeliviivan vetämisestä siirtotyöläisen ahterista alkaa hetken kuluttua.Miten tää Vauva kerkee joka peliin? Tuntuu et toi Infant vai mikälie löytyy joka pelistä kameroihin. Onko vielä Brasilian pelissä löydetty herraa kameroihin?
Huomasin kaljun heijastuksesta että osti 20 eurolla OP:n Rohkeaa.Kyllä. Tiliotetta katsoi verkkopankista.