Itselleni tulee mieleen vain Diego Costa, mutta edusti Espanjaa.Kertokaas mulle, oliko joku entinen brassi jolla on pari maajoukkuepeliä Brasiliassa, mutta edusti myöhemmin Portugalia? Kuka muistaa? @mikko600 ?
Samaa muistelen kun oli vieraana 23minuuttia Podcastissa. Nyt on joku rooli kyllä päällä. Piti vaihtaa SubilleIhan täyspäiseltä ja normaalisti puhuvalta kaverilta vaikutti jossain jutustelussa. Kellään tietoa mikä tämä selostusrooli on?
No sehän se olikin, Espanjaa tosiaan edusti. Mutta häntä tarkoitin. Kiitos!Itselleni tulee mieleen vain Diego Costa, mutta edusti Espanjaa.
Deco?Kertokaas mulle, oliko joku entinen brassi jolla on pari maajoukkuepeliä Brasiliassa, mutta edusti myöhemmin Portugalia? Kuka muistaa? @mikko600 ?
Pepe? Tosin pelasko brasseille … ainakin syntyi siellä.Kertokaas mulle, oliko joku entinen brassi jolla on pari maajoukkuepeliä Brasiliassa, mutta edusti myöhemmin Portugalia? Kuka muistaa? @mikko600 ?
Jaa ei pelannutkaan brassien maajoukkueessa vissiin, mutta brassi alkujaan oli. Hyvä yrkkä Majoneesi.Deco?
En tiedä onko vain oma TV:ni, mutta molemmissa peleissä nyt karmaisevan huono kuva.
Vaihdossa. Öljyää lanteitaan parhaillaan.Onko Roger Milla kokoonpanossa?
Kulmalippu kovillaVaihdossa. Öljyää lanteitaan parhaillaan.
Ei täällä ole ketään Millaa.Onko Roger Milla kokoonpanossa?
Mielenkiinnosta: onko sulla todettu värisokeus?Yllättävän samansävyisissä asuissa saavat pelata. Pöksyistä erottaa tosin hyvin.
Ei Samuel Etoo pelaa enää.Eipä taida Kamerunilla olla paljon mahdollisuuksia tässä pelissä. Aloin ottaa konjakkia suruuni. Etoo jo.