Samaa olen itekin ihmetellyt. Miksi nuo sensuroidaan kokonaan.Mitä sille Bentancurille kävi? Tuntuu että näiden otteluiden kuvausyhmät on välillä aineissa kun ei näy kentän tapahtumat, eikä hidastuksia.
Jotenkin on sellainen kutina että Uruguay saattaa iskeä vielä kolmannenkin kerran...Nykytilanteessa Korealle riittäisi 2-1 voittomaali.
Kysyn jälleen samaa: onko yksikään joukkue mennyt jatkoon tekemättä maaliakaan? Ja olisiko yhdellä maalilla jatkoonmeno pienin maalimäärä?
Seuraava matka & ErkkaSamaa olen itekin ihmetellyt. Miksi nuo sensuroidaan kokonaan.
En ymmärrä? Onkohan jollain tietoa tästä paremmin?Samaa olen itekin ihmetellyt. Miksi nuo sensuroidaan kokonaan.
Kyllä Suarezia sattu enemmän. Meni vissiin niskakin jumiin samallaNyt saatto sattua kun vaattetkin repesi ilmeisesti.
Kerrankin oma niska eikä kaverin.Kyllä Suarezia sattu enemmän. Meni vissiin niskakin jumiin samalla
Areenahan on ilmainen...Yksi mitä tässä myös pohdin, että miksi kaikkia otteluita ei nyt näy YLE ja MTV3 eli jos toinen ottelu näyttää tylsältä, niin voisi katsoa sitä viihdyttävämpää? Kaksi kanavaa ja miljoona kanavapaikkaa sekä oikeudet näyttää kisat?
On. En vaan tiennyt, että se toinen ottelu tulee Areenasta. Olen vanhan liiton mies.Areenahan on ilmainen...
Suarez: oksettavin, halveksuttavin ja ärsyttävin pelaaja koskaan. Filmaa, mussuttaa, pelaa sikaa, pelaa piilosikaa, vittu puree... ei saatana mitä runkkareita on maailmaan syntynyt. Suarez, kunpa äitisi olisi niellyt sinut!
Aikuiset miehet. No, ei haukku haavaa tee.Koskahan hamsterin ja persereiän yhdistelmä saa korttia? Suu käy, huuto kuuluu ja kädet heiluu tuomarille vielä siinäkin vaiheessa kun kävellään puoliaikatauolle.
No on tää kaveri nyt vaan vastenmielinen persereikä kentällä. Ei mulla muuta :DAikuiset miehet. No, ei haukku haavaa tee.
Koskahan hamsterin ja persereiän yhdistelmä saa korttia? Suu käy, huuto kuuluu ja kädet heiluu tuomarille vielä siinäkin vaiheessa kun kävellään puoliaikatauolle.
Oisko sen takia että Ghana ja Uruguay pelasivat kaheksan minuuttia lisäaikaa ja Portgali ja Korea kaksiMiksi toinen ottelu alkoi yli 5 minuuttia ennen? Tuossahan saa Ghana ja Uruguay periaatteellista etua.
Tottakai, mutta miksei noita tasoiteta. Fair play etc.Oisko sen takia että Ghana ja Uruguay pelasivat kaheksan minuuttia lisäaikaa ja Portgali ja Korea kaksi