Näissä kisoissa on nähty harvinaisen paljon erikoisia tuomioita. Minustakin tuo maali näytti selvältä maalilta, mutta ilmeisesti VAR-huoneessa ollaan oltu toista mieltä.Ei kyllä mahdu mun päähän miten tuo Ranskan maali oli paitsio?
Näissä kisoissa on nähty harvinaisen paljon erikoisia tuomioita. Minustakin tuo maali näytti selvältä maalilta, mutta ilmeisesti VAR-huoneessa ollaan oltu toista mieltä.Ei kyllä mahdu mun päähän miten tuo Ranskan maali oli paitsio?
Jos haluaa hyviä puolia hakea niin eipä tuo vaikuttanut mitenkään mihinkään.Näissä kisoissa on nähty harvinaisen paljon erikoisia tuomioita. Minustakin tuo maali näytti selvältä maalilta, mutta ilmeisesti VAR-huoneessa ollaan oltu toista mieltä.
Ei kyllä mahdu mun päähän miten tuo Ranskan maali oli paitsio?
Alkaa kohta mennä jääkiekkotouhuksi kun minuutti aiemmin tapahtunutta millin paitsiota kelataan 5min.En itse keksi muuta selitystä kuin sen, että Griezmanin katsottiin vaikuttaneen paitsioasemassa peliin jo sen ensimmäisen keskityksen aikana.
Romero pelasi huonon ottelun Saudi-Arabiaa vastaan sekä Li. Martinez hyvän ottelun Meksikoa vastaan joten onhan se hyvin luonnollista laittaa Romero tähän otteluun toppariksi Otamendin kanssa.
La. Martinez pudonnut myös penkille.
Jos Argentiina häviää Puolalle niin voitto saudeista riittää. Muussa tapauksessa pitäisi murskata saudit vähintään neljällä maalilla koska maaliero laahaa perässä.Milläs tuloksilla me saatais Meksiko pudotuspeleihin?
Voitto mikäli Argentiina häviää TAI 4 maalin voitto riippumatta toisesta ottelusta.Milläs tuloksilla me saatais Meksiko pudotuspeleihin?
Tiktokissa pyörii video minkä mukaan Simpsonit veikannut finaalipariksi Portugali - Meksiko.Milläs tuloksilla me saatais Meksiko pudotuspeleihin?
Puola on pelitavallisesti mennyt 80-90 luvun Englantiin ja potkii pallon aina puolustuksesta ilmassa keskialueen paremmalle puolelle.