Ei ollut varmaan ihan ensimmäinen tuollainen viesti sinulta(kaan), joten ehkä tuo oli ihan hyvä tiivistys ensimmäisestä 10 000 viestistä. Ainakin itselläni varmaan eniten toistettu sisältö viesteissä on laatikkopään kiroaminen.Ja tämä jäi minun 10 000. viestiksi tälle palstalle. Hienosti meni.
Kuusisella ja Kainulaisella pelaa kyllä kemiat hyvin yhteen noissa buliperjantain lähetyksissä. Tota parivaljakkoa kuuntelisi mielellään enemmänkin.Itse ainakin ihan tykkään Kuusisesta selostajana. Varsinkin Viaplayn Buliperjantait on olleet laatuviihdettä kun selostavat kahdestaan Kainulaisen kanssa. Tyyli on vähän semmoinen kuin katselisivat kotisohvalla peliä bisset kourassa.
Christoph Kramerillahan oli tämä silloin 2014 finaalissa, törmäsi argentiinalaisen kanssa ja oli aivan kujalla sen jälkeen. Pelasi vielä hetken ja kohta keräili itseään maasta, silmät pyöri päässä kuin hedelmäpeli.Taas annettiin jatkaa pelaamista, vaikka oli aivan titityy.
Eivät tykkää Qatarissa tästä.Rashford yrittää Richarlisonia.
Eise tehnyt saksaria, Rashford yritti saksaria!!Rashford yrittää Richarlisonia.
Täällä alkaa olemaan jo liikaa unisia hiiriä kun ei tiedä Virkkusta. MY GOD!!
Itse tykkään Virkkusestä tosiaan jo urheilukanavan ajoista asti. Jonnet ei vaan tiedä semmoista kanavaa!!
Onneksi Williams pääsi vaihtoon. Oli sen tärskyn jälkeen ihan tillintallin.
Eikös Loris Karius siinä surullisen kuuluisassa 2018 UCL finaalissa törmännyt Sergio Ramosin kanssa aika pahasti ja oli sen takia sen verran kujalla, että päästi ne kaksi maalia, joilla Real Madrid sitten voitti Liverpoolin?Christoph Kramerillahan oli tämä silloin 2014 finaalissa, törmäsi argentiinalaisen kanssa ja oli aivan kujalla sen jälkeen. Pelasi vielä hetken ja kohta keräili itseään maasta, silmät pyöri päässä kuin hedelmäpeli.
Tostahan on se juttu että Kramer voitti MM-kultaa mutta hänellä itsellään ei ole mitään muistikuvaa siitä.
Urheilukanava esitti muun muassa tällaista huippuviihdettä - take my word!!Jonnet saattaa muistaa kanavan, mutta ei niitä Saloran 200 kg myllyjä, joiden kuvaputket pysäyttivät joskus miehen liikkeen.