MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 590 757
  • 18 217

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Aboubakaria odottelin jo ekassa pelissä ja nyt on ottanut täysin reppuselkään joukkueen. Mahtava pelaaja.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Nyt tapahtuu, huiGeeta. Ellei tämä sitten ole paitsio.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Sama jätkä linjan alla molemmissa maaleissa.
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Kisojen paras matsi
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Jaahas, kaksi kertaa yksi (ja sama) puolustaja nukahtaa Serbian puolustuslinjassa liian alas ja kaksi kertaa Kamerun rokottaa.

Tästähän tuli kuitenkin vielä ottelu.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Onneksi jalkapallossa maalivahtien torjuntaprosentti ei ole kovinkaan tärkeä tilasto, paitsi rankkareissa. Etukäteen arvelin, että tämä ottelu tulisi olemaan tylsä ja ennen kaikkea maaliton nyhjäys, mutta kaikkea muuta. Aikamoiset maalitalkoot. Minä tykkään.
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Oikein valmennettuna nämä molemmat olisivat kovia jengejä, mutta on niin huonot puolustukset, ettei pitkälle voi mennä kisoissa.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jos Kamerun vielä tekee, niin odotan kyllä maalintekijältä Millamaisia liikkeitä kulmalipulla.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Näytti, että ajatteli myös itse että on paitsio. Olisikohan kokeillut tollasta, jos olisi luullut että ei ole paitsiossa.
Joo sama tuli itsellekin mieleen. Jo heti potkun jälkeen elekielestä huomasi, että oli varma että oli paitsiossa. Onneksi ei ollut. En itse usko, että olisi moista kokeillut jos olisi tiennyt ettei ollut jassossa.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Onko tuo Savinkovic-Milic niin päällikkö että pelaa pelkällä etunimellä Sergej?
Sergej Savinkovic-Milic halusi paitaansa lyhyemmän nimen SSM, mutta Klaus-Konrad Kühnhackl ehti pyytää vastaavaa ensin ja jostain käsittämättömästä syystä pyynnöt hylättiin.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Muutaman vaparin olisi mun mielestä voinut Kamerunille jo viheltää.
 

Pohjoisesta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Manchester United, Jesse Puljujärvi
Tuomarit vois ihan surutta alkaa jakeleen kortteja nuista tilanteista joissa rikottu pelaaja ottaa pallon käteen jo kaatuessa ja pakottaa tuomarin viheltämään. Pelihän on sillon vielä käynnissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös