Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Okei, mä oon alkanut luottaa Unai Simoniin.
Eihän sen tarvinnut kuin seistä paikoillaan.Oli kyllä kova pelastus Simonilta.
Riippuu miten sen määrittelet. Esimerkiksi keväällä 2018 Mestarien liigassa teki välierissä 1-2 -vierasvoiton varmistaneen maalin Bayernia vastaan. Toinen osaottelu Madridissa päättyi 2-2, joten sangen suuri vaikutus.Juu, niitä toki. Vielä kun olisi ollut itse vaikuttamassa niiden pokaalien saamisessa jotenkin olennaisesti...
Joo, mulle avautu kans ihan hetki sitten, että keskinäisillä ei oo merkitystä ihan heti. Tosin jos tappiolla jatkoon vielä halajaa, niin siellähän olis sitten oltava 3 joukkuetta 3 pisteessä joka tapauksessa ja keskinäiset ristiin.Jopa maalin tappio tänään ei ole ihan kohtalokas Saksalle, vaatisi toki voiton Costa Ricasta ja Espanjalta sitten parin maalin voittoa Japaniasta.
No joo, mutta joku toinen veskari ei olis seissyt. Sekin, että on oikeassa paikassa oikeaan aikaan on hyvä asia.Eihän sen tarvinnut kuin seistä paikoillaan.
Olen kunnossa.Murtuiko Alban selkä.... Eiku sehän nousi kuolleista. Korttia vittu tosta filaamisesta
Fifa 04 päätin joka kerta mihi ammun ja kunno kierre.Miten nuo ammattilaiset on noin huonoja ampumaan vapareita? Fifassa laitoin tuosta paikasta sisään joka kerta.