Erotuomariasiantuntija MTV:llä: Ronaldon pilkku suuri vääryys
- Jos olisi ollut joku muu pelaaja, vaikka toisessa kenttäpäädyssä ghanalainen olisi kaatunut, niin en ole ihan varma, olisiko tullut pilkkua.
-Erotuomari asiantuntija Mikko Vuorela
Nojaa, eikö urheilu parhaimmillaan aiheuta valtavasti tunteita ja nähtävästi Ronaldo niitä tarjoili tänään, kun tätäkin palstaa lukee.Lajille voitto, jos/kun nämä ovat viimeiset MM-kisat hänelle.
Lajille voitto, jos/kun nämä ovat viimeiset MM-kisat hänelle. Voi Portugalikin joutua aloittamaan pelit tasatilanteesta.
Nojaa, eikö urheilu parhaimmillaan aiheuta valtavasti tunteita ja nähtävästi Ronaldo niitä tarjoili tänään, kun tätäkin palstaa lukee.
Minä en kyllä näe mitään voittoa siinä, että jalkapallomaailman varmaan seuratuin ja tunnetuin persoona ei ole enää mukana.
Mutta tämä on varmaankin sitä perus suomalaista ajatusmaailmaa, missä persoonia vihataan ja haluttaisiin katsoa ennemmin joukkueellista jotain Matti Hanoja kentällä.
Zlatan, Mbpappe, Ronaldo, Rivaldo, Maradona yms yms. Kyllä ne persoonat ovat ne jotka itseäni kiinnostaa, vaikka naama saattaisikin vituttaa muuten.
Zlatan myös on osannut vanhoilla päivillään sopeutua rooliinsa. Ruotsin kokoisesta egostaan huolimatta Zlatan ei ole tyhmä, hän kyllä tietää ettei ole enää parhaiden vuosiensa tasolla.No minä kyllä diggaan Zlatanista, mutta sillä onkin karismaa
Samaa mieltä tästä noin yleisesti ottaen.Minä en kyllä näe mitään voittoa siinä, että jalkapallomaailman varmaan seuratuin ja tunnetuin persoona ei ole enää mukana.
Mutta tämä on varmaankin sitä perus suomalaista ajatusmaailmaa, missä persoonia vihataan ja haluttaisiin katsoa ennemmin joukkueellista jotain Matti Hanoja kentällä.
Zlatan, Mbpappe, Ronaldo, Rivaldo, Maradona yms yms. Kyllä ne persoonat ovat ne jotka itseäni kiinnostaa, vaikka naama saattaisikin vituttaa muuten.
Yleensä olen Brasiliaa vastaan, mutta Serbiaa en vain voi yksinkertaisesti kannattaa.Yleensä olen altavastaajan puolella, mutta Serbiaa en vain voi yksinkertaisesti kannattaa.
Sama.Yleensä olen altavastaajan puolella, mutta Serbiaa en vain voi yksinkertaisesti kannattaa.
Putinistit voi!Yleensä olen Brasiliaa vastaan, mutta Serbiaa en vain voi yksinkertaisesti kannattaa.
Ei vittu mikä filmi Kristiinalta
Kristiina täti on pelle hyppääjä
Kristiina-täti heittämällä kisojen hirvein ämmä
Onko nämä "Kristiina-läpät" oikeasti hauskoja jossain muualla kuin ala-asteen välitunneilla?Ghanaaaaaaaaa. Ja selostaja sanoi Kristiina:D
Vähemmän zympaattista heidän touhunsa.Yleensä olen altavastaajan puolella, mutta Serbiaa en vain voi yksinkertaisesti kannattaa.
Tätä nyt en ymmärrä. Eli jos tuomari viheltää pilkun, vaikka pelaaja kaatuisi omiin jalkoihin. Niin tätä ei voisi enää kumota? Eikös sen VARin idea ole juuri tarkistaa nämä tilanteet. Valioliigassa nämäkin tarkistetaan ja tarvittaessa kumotaan, joten oudoksuttaa hyvin paljon nämä FIFAn säännöt.Kyllä kai tuossa Ronaldon tilanteessa olisi 100/100 hyökkääjää mennyt nurin. Tuomari oli se, jolla ei kasetti kestänyt. Olisi pitänyt vain levittää kädet. Var ei voinut tuota korjata, kun tuomari oli jo viheltänyt kontaktin, sanoi asiantuntija. Harmittaa vain tuollaiset lahjapilkut.