Jalasvaara
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS ja WSH Capitals
Kannattaa kuitenkin muistaa, että Qatar on hallitseva Aasian mestari. Lienee siis huono päivä tänään, kun ei oikein lähde…
Toivottavasti koko jalkapalloa seuraava maailma tukee Ecuadoria tässä ottelussa. Pois lukien siis qatarilaiset itse.Onkohan Suomessa monia Qatarin faneja?
On tämä aivan järkyttävää, eihän tuo Qatar varmaan edes tiennyt enne tätä päivää, mitä futis on
Ëi kyllä uskoisiNo on ne sentään Aasian mestareita, mutta silti kyllä paskaa.
Oliko hällä päällään housut vaiko joku epämääräinen hamonen? Madetojaa ei ole pahemmin telkassa näkynyt, mikä on suorastaan huutava vääryys.Uuhhh Milla Madetoja studiossa korkokengissä. Ainoa hyvä asia näissä kisoissa.
Aika selkeä paitsio tuo Ecuadorin eka maali :D
Joo ja mä en ole vielä tutkinut Ecuadorin maan tilannetta, että uskaltaako sitä kannattaa.Toivottavasti koko jalkapalloa seuraava maailma tukee Ecuadoria tässä ottelussa. Pois lukien siis qatarilaiset itse.
Aika selkeä paitsio tuo Ecuadorin eka maali :D
Housut oli. Lopussa oli pöydän takana, joten ei välttämättä ollut enää niitäkään.Oliko hällä päällään housut vaiko joku epämääräinen hamonen? Madetojaa ei ole pahemmin telkassa näkynyt, mikä on suorastaan huutava vääryys.
Housut oli. Lopussa oli pöydän takana, joten ei välttämättä ollut enää niitäkään.
Jos otettaisiin ecuadorilaiset pois niin Qatar häviäisi silti.Kuinkahan paljon eroa on, jos otetaan Qatarilaiset pois kentältä?
Tuosta kuvasta pomminvarmasti mahdotonta sanoa, mutta kyllä toi nyt suht selvältä var-paitsiolta vaikutti. Ei menty edes mihinkään millipeleihin, kuten jossain sarjapeleissä välillä.Tuossahan se paitsiossa oleva polvi näkyy hyvin.
Joo eli toiseksi alimmasta pelaajasta se katsotaan. Juurikin siksi, että maalivahti ei ole aina se alin pelaaja.Eikös muutes paitsiosääntö mene niin, että alla saa olla yksi pelaaja ja on silti paitsio. Yleensä se on maalivahti mutta nyt se oli kenttäpelaaja.
Näin se taitaakin olla, kun asiaa tässä selvittelin.Eikös muutes paitsiosääntö mene niin, että alla saa olla yksi pelaaja ja on silti paitsio. Yleensä se on maalivahti mutta nyt se oli kenttäpelaaja.