Tero Karrrrrrhu siellä äänessäSelostaja saa kiimakohtauksen joka kerta kun toinen saa pallon keskiviivan yli
Syrjintää siis havaittuKateellisten kaakattajien tähden ei onnistu. Muuten olisin aina tykätyin. Nyt olen vihatuin. Team Moderatorsille on oikeat ja väätät - take my word !!
Mä en tosta Etelä-Koreasta niin välitä kun 2002 oli mitä oli. Mutta hyvinhän ne pelaa.
Mikä on Copa Americana?Näyttääköhän Eurosport tai jokin tahon Copa Americanaa? Nations' Cupia ainakin joskus Eurosportilta tuli ja se oli nannaa. Eurosport on kyllä aika ysäriä. Ooteltiin Euro goalseja.
Samoin. En myöskään ole pitänyt Englannista. Olen selvästi vastarannan kiiski.En ole muuten koskaan pitänyt Uruguaysta
Viimeksi kesällä 2021 Copa Americaa näytti Viasat/ViaplayNäyttääköhän Eurosport tai jokin tahon Copa Americanaa? Nations' Cupia ainakin joskus Eurosportilta tuli ja se oli nannaa. Eurosport on kyllä aika ysäriä. Ooteltiin Euro goalseja.
Mikä on Copa Americana?
Ou jea.Pizza.
Pieni knoppi; Tiesittekö, että jos saa kiisken kalastaessa, kannattaa heti lopettaa nimittäin se tuo huonoa onneaSamoin. En myöskään ole pitänyt Englannista. Olen selvästi vastarannan kiiski.
No perkele Terohan se! Mietinkin että miten on noin tutun kuuloinen ääni, mutten saanu millään päähäni kuka selostaa.Tero Karrrrrrhu siellä äänessä
Suarez on nälkäinen jne.
Rotta pois kärjestä, niin olisi Uruguay sympaattinen jengi.