On kyllä musiikkia korville aina se kun C Morella sanotaan "otetaan Maikkarin katsojat mukaan", tietää että on saanut rahalle vastinetta samalla kun köyhät katselee mainoksia.
Oli muuten sika hyvät mainokset! Mä oooon niiiin mukana!
On kyllä musiikkia korville aina se kun C Morella sanotaan "otetaan Maikkarin katsojat mukaan", tietää että on saanut rahalle vastinetta samalla kun köyhät katselee mainoksia.
Laji kuin laji, kanadalaiskoutsi jauhaa purkkaa pikkutakki päällä kentän laidalla
Mutta näkee pelitilanteet n. puoli minuuttia myöhässä kun köyhät katselee lähes suorana.On kyllä musiikkia korville aina se kun C Morella sanotaan "otetaan Maikkarin katsojat mukaan", tietää että on saanut rahalle vastinetta samalla kun köyhät katselee mainoksia.
Jos Mertaranta olisi selostamossa, Kanadan peli sortuisi "sananmukaisesti tähän kiekon kuskaamiseen".Virkkunen ihan hieman Kanadan puolella. Vähän rasittavaa kuunneltavaa
En tiedä mistä sä C Moresi katselet, mutta kyllä tämä oma C More tulee ihan samassa tahdissa mitä MTV3. Oisko jopa sekunnin-pari edellä.Mutta näkee pelitilanteet n. puoli minuuttia myöhässä kun köyhät katselee lähes suorana.
En tiedä mistä sä C Moresi katselet, mutta kyllä tämä oma C More tulee ihan samassa tahdissa mitä MTV3. Oisko jopa sekunnin-pari edellä.
Ei pidä paikkaansa. Hyviä studioita on ollut Pasasen johdolla.Mitenkäs sisältö? Mainokset saattaa päästä aika lähelle, jopa edelle sitä mitä Cmorella tarjotaan.
En tiedä mistä sä C Moresi katselet, mutta kyllä tämä oma C More tulee ihan samassa tahdissa mitä MTV3. Oisko jopa sekunnin-pari edellä.
Virkkunen ihan hieman Kanadan puolella. Vähän rasittavaa kuunneltavaa
Katsot jotain koostetta viime kevään MM-kisoista? Syytön minä siihen olen.Täälä mulla Kanada johtaa 2-1. Miten sulla?
Onana tullut aika kuumana sisään.