NHL vetäytyi tämän vuoden kisoista.Tätä se on kun NHL-ammattilaiset ovat mukana.
Sama tuomari lopetti jokunen aika sitten pelin etuajassa jostain syystä. Tämähän on näillä näytöillä jo ihan positiivinen suoritus.Siis mitä vittuja nää tuomarit on?
NHL vetäytyi tämän vuoden kisoista.
Belgian täytyisi soittaa Kuusamakujalle ja hommata Tami luomaan buumi tuohon alastomaan joukkueeseen.Belgian pitäisi ottaa aikalisä.
Ja tämän joukkueen pitäisi olla yksi ennakkosuosikeista? Ptyh!Ei luoja kuinka surkea on muuten Belgia ollut pelin alun.
Johtuu siitä, että venäläisiä ei ole mukana...NHL vetäytyi tämän vuoden kisoista.
Ikuinen alisuorittaja. Vertauskohteeksi voi ottaa esim. Serbian jolla sitä yksilötaitoa löytyy paljon enemmän mitä tulokset kertoo.Ja tämän joukkueen pitäisi olla yksi ennakkosuosikeista? Ptyh!
Se oli vihelletty jo paitsioksi, niin ei voida enää antaa pilkkua.
DIrk Kuyt sanoo hei!De Bruyne'n on pakko olla nimi, josta olen kuullut eniten erilaisia lausumismuotoja.
Depräyn, Depräin, Depruine, Deprööne, noi muutamia mainitakseni. Debröne lienee lähimpänä totuuttaDe Bruyne'n on pakko olla nimi, josta olen kuullut eniten erilaisia lausumismuotoja.
Nimenomaan näin. Melko varma olen, että rike tapahtui ennen vihellystä.Eikös rike tapahtunut ennen vihellystä? Kyllä siinä tapauksessa voi pilkun antaa
Taitaa VAR:n säännöissä olla että mahdollisen paitsion yms. jälkeisiä rikkeitä ei lasketa.Eikös rike tapahtunut ennen vihellystä? Kyllä siinä tapauksessa voi pilkun antaa