MM-kisat 2013: Pudotuspelit

  • 9 375
  • 30
Tila
Viestiketju on suljettu.

Ralph

Jäsen
Miten minä olin lukevinaan, että olisi ensimmäinen kulta 80 vuoteen? Nimenomaan MM-tasolla.

Yhdysvaltain kaksi kultamitalia ovat vuosilta 1933 ja 1960. Ensimmäisestä mestaruudesta on toki 80 vuotta, mutta viimeisimmästä 53 vuotta.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Yhdysvaltain kaksi kultamitalia ovat vuosilta 1933 ja 1960. Ensimmäisestä mestaruudesta on toki 80 vuotta, mutta viimeisimmästä 53 vuotta.

Eikös tuo jälkimmäinen ole nimenomaan Olympialaisista?
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Miten minä olin lukevinaan, että olisi ensimmäinen kulta 80 vuoteen? Nimenomaan MM-tasolla.

Hehän ovat voittaneet MM-kultaa kahdesti, 1933 ja 1960. Tuo 1960 oli olympiaturnaus, mutta tuona vuonna voitto jaettiin myös MM-kultana.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Hehän ovat voittaneet MM-kultaa kahdesti, 1933 ja 1960. Tuo 1960 oli olympiaturnaus, mutta tuona vuonna voitto jaettiin myös MM-kultana.

Tämä selvä. Eli jos sovitaan, että MM-kisoissa voitto on 80 vuoden takaa.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Tämä selvä. Eli jos sovitaan, että MM-kisoissa voitto on 80 vuoden takaa.

Miten vain, mutta MM-kulta tuo on myös virallisesti. Samana vuonna ei taidettu MM-kisoja tuolloin pelata, joten olympiavoitto oli sama asia kuin maailmanmestaruus.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Miten vain, mutta MM-kulta tuo on myös virallisesti. Samana vuonna ei taidettu MM-kisoja tuolloin pelata, joten olympiavoitto oli sama asia kuin maailmanmestaruus.

Kyllä kyllä, mutta MM-kisoissa sitä ei ole voitettu ;)

Mutta joo, pitkä aika on Jenkeillä edellisestä mestaruudesta ja nyt on hyvät saumat mestaruuteen. En usko, että Sveitsillä enää riittää taito.

E: Edler ei pelaa enää lopuissa peleissä, oikea tuomio!
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös