MM-kisat 2013: pronssipeli Suomi -USA (19.5.2013)

  • 9 841
  • 25
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Kovasti ainakin jenkkien valmennusjohto tuuletteli pronssiaan. Johtui varmaan osittain siitäkin, kun olivat väsyneinä sillassa 3. erän lopussa ja homma näytti kääntyvän Suomelle.

En nyt silti itse lämpene näille pronssipeleille (ja mitaleille yleensäkään) olympialaisten ulkopuolella, mutta tietysti hyvä, jos itse osallistujat arvostavat. Paha siinä on silloin katsomosta väittää, että väärin tuuleteltu ja väärin tykätty.

Ainahan viimeisen ottelunsa voittanut joukkue on hyvillä mielin. Kävin paikan päällä katsomassa Saksa-Ranska matsin missä ei ollut mitään panosta mutta kyllä turnauksen päätösottelun voittaminen kuitenkin molemmille maistui.

USA:a minäkin kannatin pronssipelissä. Nuori ja yritteliäs joukkue jolla ei liikaa mitskuja ole. Minun suhde Suomen joukkueeseen määräytyy aika pitkälti sen perusteella millainen sen koostumus on. Tällä kertaa siinä ei ollut minulle oikein mitään tarttumapintaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös