kesätyttö69
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Suomi on hirmuisessa pulassa aina kun ei pääse itse määräämään pelinopeutta. Jalosen "manaama" pystysuunnan nopea lätkä on pahinta myrkkyä Suomelle.
Monesko pullo jo korkattu?Mertaranta on hurjassa iskussa, Suomi on loistavalla asenteella liikkeellä ja Aaltonenkin sen kuin komistuu!
Onneksi ei tarvitse kuunnella. Tässä on jo iloisesti onneksi unohtunut, millainen mertaranta on "parhaimmillaan".
Rybyt alkavat saada otetta. Aika vahvaa vyörytystä.
Meinasin jo äsken lisätä, että olen selvinpäin, kuten olenkin, joten pullot on korkkaamatta ja jää tänään korkkaamatta. Tietenkin suomalaisen miehen oletetaan olevan positiivinen vain humalassa ja selvinpäin pitää olla tyytymätön kaikkeen - paitsi vastustajan pelaamista kuuluu kehua.Monesko pullo jo korkattu?
Luulen että tämä kääntyy vielä Suomen eduksi kun ryssät peluuttaa ykköskenttänsä puhki.. Kolmannessa erässä tuskin saavat juuri mitään aikaiseksi ja kuitenkin ovat puolet erästä jäällä.Olisi mielenkiintoista nähdä erätauolla paljon Radulov ja Kovalchuk ovat pelanneet. Näkeekö noita jostain?
Taivainen vie Mertarantaa 6-0, hoitaa työnsä todella hyvin ilman Mertarannan kroonisia huutamisia ja paniikin lietsomisiaTaivainenkin on palannut tasolleen. Ei kalpene Mertsille yhtään. Miellyttävä ääni ja nyt ei ole Vesatkaan enään joukkueessa.
Hei Antsa!Toivoisin NIIIN Pillulle onnistumisia. Kaveri tekee mielettömästi töitä, takakarvaa ja vie jokaisen taklin perille asti. Rakastan noita Pillun jalkoja ne käy kuin vanha Singeri turpomoottorilla.
Anttila näytti kieltä Venäjän vaihtoaitioon ja Radulov käy kuumana!
Taivainen vie Mertarantaa 6-0, hoitaa työnsä todella hyvin ilman Mertarannan kroonisia huutamisia ja paniikin lietsomisia