MM-kisat 2013: Päivä 4 (6.5.2013)

  • 110 687
  • 561
Tila
Viestiketju on suljettu.

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Varmaan jokainen tääl ampuu tän alas mut miks vitus toi Pihlström on joka kisois nykyään? Eikö meil tosiaan oo parempia koohottajia jotka painaa sata lasis ilman päämäärää?
 

IJR79

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Mailasta kiinnipitäminen.. Luoja miten kujalla voi selostaja olla. Täähän on huonompi ku Saukkonen.
 

Eetska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
"minä en tehnyt mitään, minä olen ranskalainen" <- mitä vittua tää selostaja sössöttää. Oliko tää se sama kaveri joka oli mertsiä parempi?
 

Aatelinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Glen Metropolit, New England Patriots
Kontiola ollut mukana Suomen maaleista seitsemässä, kun maaleja on tehty kahdeksan. Eipä tartte miettiä mitä tapahtuu kun joku vastustaja onnistuu Kontiolan ja hänen kentällisen pimentämään.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Varmaan jokainen tääl ampuu tän alas mut miks vitus toi Pihlström on joka kisois nykyään? Eikö meil tosiaan oo parempia koohottajia jotka painaa sata lasis ilman päämäärää?
Onhan siellä kakkosen laidassa ja kakkos YV:ssä.
 

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
"minä en tehnyt mitään, minä olen ranskalainen" <- mitä vittua tää selostaja sössöttää. Oliko tää se sama kaveri joka oli mertsiä parempi?

Ei kai sentään? Antti Mäkinen on #1, muut on kaukana kaukana takana.
 

winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ranskalle toinen jätkä boksiin. Nyt olisi mesta tappaa peli.
 

Mont-Blanc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mets
Varmaan jokainen tääl ampuu tän alas mut miks vitus toi Pihlström on joka kisois nykyään? Eikö meil tosiaan oo parempia koohottajia jotka painaa sata lasis ilman päämäärää?

Itse olen samaa mieltä. Kyllä se Pillu osaa luistella ja kovaa, mutta siihen se jääkin. Mitään kongreettista se ei saa kuitenkaan aikaan.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikä olisi hyvä sivu mistä seurata reaaliajassa pelien tilanteita? Tuo Ylen txt-tv on vähän kökkö. Vähän siis sellainen sivu kuin änärin kohdalla ESPN.com
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös