MM-kisat 2013: Päivä 4 (6.5.2013)

  • 111 033
  • 561
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
TPS
Sieltä tulee pojat ykköskanavan puolelta mielenkiintoinen, rauhallinen ja kaunis dokumentti kalliomaalauksista ihan tossa kohta. Suosittelen katsomaan. Jää paljon paremmat fiilikset kuin tästä LEIJONALAUMAN neppailusta.
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
No eihän se paitsio ollu. Linjuri pelasti Suomen.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Eikä edes ollut paitsio!
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aloitus keskiympyrästä eli linjurin virhe ilmeisesti. Maali olisi kyllä varmasti vähän tuonut säpinää tähän umpitylsään matsiin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Onpas negatiivista porukkaa täällä... Kuka oikeesti odotti muuta kuin samanlaista esitystä kuin ESP - FIN jalkapallossa? Nyt vaan bussi on 16 sijaan sinisellä ja sektorissa istuu 5 jätkää.... Toinen pelaa 0-0 ja toinen yrittää voittaa.

En mä ainakaan odottanut mitään ilotulitusta, jos joku muu odotti ja kirjottaa jatkoaikaan, niin ihmettelen kyllä.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tällä kertaa Kukkos Lasse vain keskitti matalan maalille.

On kamalaa peliä...
 

Pika1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kuulinkohan Taivaisen vähän aikas sitten sanovan Ranskan yhtä pelaavaa "Sasha Gray"ksi, vai olikohan se freudilainen kuulahdus?
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Onpas negatiivista porukkaa täällä... Kuka oikeesti odotti muuta kuin samanlaista esitystä kuin ESP - FIN jalkapallossa? Nyt vaan bussi on 16 sijaan sinisellä ja sektorissa istuu 5 jätkää.... Toinen pelaa 0-0 ja toinen yrittää voittaa.

En mä ainakaan odottanut mitään ilotulitusta, jos joku muu odotti ja kirjottaa jatkoaikaan, niin ihmettelen kyllä.

Jos joukkue edes näyttäisi yrittävän niin minä olisin luultavasti ainoa, joka löytäisi jotain kitisemisen arvoista. Nyt siellä vaan surffaillaan.
 

Alejandro

Jäsen
Onpas negatiivista porukkaa täällä... Kuka oikeesti odotti muuta kuin samanlaista esitystä kuin ESP - FIN jalkapallossa? Nyt vaan bussi on 16 sijaan sinisellä ja sektorissa istuu 5 jätkää.... Toinen pelaa 0-0 ja toinen yrittää voittaa.

En mä ainakaan odottanut mitään ilotulitusta, jos joku muu odotti ja kirjottaa jatkoaikaan, niin ihmettelen kyllä.
Minä ainakin odotin, että Suomi johtaisi Ranskaa ottelun puolessavälissä. Kylläpä on surkea peli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös