MM-kisat 2013: Päivä 14 - välierät (18.5.2013)

  • 146 830
  • 925
Tila
Viestiketju on suljettu.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tietääkö joku, että oliko se niin että tuo Saukkonen selostaa nää pelit TV-ruudulta jostain studiosta?

Jotain peliä kun (en muista mikä peli) katselin, niin Saukkosen jäätyessä hiljaiseksi taustalta kuului Mertarannan puhetulva. Eli eivätköhän nuo istu lähekkäin siellä hallilla monitoriensa ääressä.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitä se Anu on sekoillut? Parhaat palat jos saisi.
 

roctum

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
karismaattomimmalta

En tiiä, mutta toi ei kyllä varmasti ole mikään sana. :D

Pelistä itse, niin kyllähän toi Suomen YV huutaa pakkia, joka saisi lauottua edes joka toisen maalia kohti. Jännäkakka poltteli selvästi vielä joka kaverin housuissa, mutta toiseen erään se mukavasti viilenee ja ehkä se peli-ilme siitä vielä paranee.
 

chubster

Jäsen
Niin tai sanotaanko näin, ettei tässä mitään hätää ole jos Ruotsille ei anneta ylivoimaa. Ei Ruotsi muuten mitenkään ihmeellinen ole ollut.

Ei, mutta vaatisi aika huiman tason noston Suomelta, että tasakentällisin päästäisiin peliin kiinni. Ruotsihan piti kiekkoa käytännössä koko erän, Suomi sai sen kaksi kunnon hyökkäystä ja kaksi yv:tä.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Hämmästyttää miten moni täällä tyytyy maikkarin ilmaistarjontaan vaikka ollaan lätkäforumilla?? Ei ihme että lippujen hinnat koetaan korkeiksi kun ei raaskita maksaa täydestä mm-tarjonnasta 20-25 euroa??
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Mr Tanner

En usein ulkonäkökritiikkiä kehtaa antaa mutta tuo Ruotsin päävalmentaja näyttää yleisolemuksensa perusteella maailman karismaattomimmalta henkilöltä. Only in Sweden!

Mr Tanner sarjasta Alf , ilmiselvästi. (siis se 80-luvun karvaturri-Alien-komedia)
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ei vaan haluta rauhoittaa sitä ylivoimaa

Tässä korostuu niin saatanan monesti haukkumani Hietanen menetyksineen sekä Lepistö tuherointijensa kera. Minulla on kaiken kiekkonautinnon ohella suunnaton ikävä Sami Vatasta tuohon joukkueeseen.

Mutta minä näen tässä jostain syystä hyvää. En uskonut koskaan sanovani tätä, mutta tuomarit ovat kuolleen norsuisoäidin vaginan sisällön vasemmasta takakulmasta. Annetaan poikien taklata vitun kovaa tai sitten ei, mutta säännöt samat jokaiselle. Nuo "näennäiset" estämiset taklauksen yhteydessä silkkaa paskaa ja haistatankin vitut tuomareille.

Suomi tulee varmasti peliin mukaan vielä ja isolla sydämellä. Tuolla näkee näitä kiekollisia pakkejamme lukuunottamatta, että jokainen painaa kuin maailmanloppu koittaisi huomenna.

Tänään en ole pessimisti, tänään olen optimisti. Haistakaa realistit se naisen kaunein asia.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
"Mites se ylivoima erän lopussa?"
"No siinä oli ylivoima erän lopussa."
Tälle haastattelijalle pitäisi antaa elinikäinen banni. Luojan kiitos, että Liigan oikeudet meni Neloselle.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
"Mites se ylivoima erän lopussa?"
"No siinä oli ylivoima erän lopussa." (sinne päin)
:D Jäätävää.

- Siinä oli ylivoima erän loppuun.
- No, siinä oli ylivoima erän loppuun.

Minun mielestäni paras ja tyhjentävin YV-tilanteen purku.
 

Drygin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Minnesota
En ymmärrä miks suomalaiset antaa noin paljon tilaa Sedineille.. Pitäis mennä päälle ku hullut ja ottaa kaikki tila pois. Näyttää siltä että vähän pelottaa. On tää Saukkonen kyllä huono selostaja! Tuomaritkin vois heräillä erätauolla. Törkeä poikittainen Hagmaniin mistä ei jäähyä ja heti seuraavasta suomelle jäähy vaikka ei ollut lähellekkään niin törkeä.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Eikö siellä ole valmennusjohto ollut hereillä tämän kanssa, että Ruotsi peluuttaa kuudella pakilla? Viime matsissa nuo hevosen kokoiset puolustajat pelasivat puolituntista, ja tätä ei ilmeisesti ole skoutattu? Suomen tulisi antaa korkeammalta paine, sillä Suomen hyökkääjien pitäisi olla energisemmällä jalalla liikkeellä kuin isojen ruotsalaispakkien. Lisää taklauksia! Näistä kahdesta jengistä vain Ruotsi pelasi niin kuin pitää; taklauksia, luistelua, hirveää työntekoa! Siinä samaan aikaan suomalaispoikien keppi tärisee, kun ekaa kertaa on Ruotsi vastassa. Ruotsalaisilla on sitä kokemusta, nyt vaikuttaa pahalta. Ylivoimakin oli vain näennäistä pyöritystä ja vedot pelkkiä tuhnuja.

Vähän on sellainen kutina, ettei Suomi tee ainoatakaan maalia.

Toivottavasti olen väärässä.
 
Miten voi Suomen pakit olla noin huonoja hyökkäyssuuntaan? Tai oikeastaan ikävin asia on, että eihän meillä niitä ole muutenkaan. Timonenkin vetelee viimeisä vuosiaan ja Vatasella ei ole käyttöä NHL-tasolla (ainakaan vielä).
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Hämmästyttää miten moni täällä tyytyy maikkarin ilmaistarjontaan vaikka ollaan lätkäforumilla?? Ei ihme että lippujen hinnat koetaan korkeiksi kun ei raaskita maksaa täydestä mm-tarjonnasta 20-25 euroa??
Ihmiset ovat alkaneet ymmärtämään turnauksen arvon. Ei näistä höntsistä viitsi maksaa penniäkään.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Lisäyksenä Ruotsin päävalmentaja håkan-pärin ulkoiseen habitukseen, että jos tuon näköinen ukko yrittäisi minua neuvoa yhtään missään, paitsi siinä miten ollaan maailman karismaattomin henkilö, niin sanoisin tuolle, että suksi ukko vittuun, minä juon nyt Pepsiä.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Mr Tanner sarjasta Alf , ilmiselvästi. (siis se 80-luvun karvaturri-Alien-komedia)

On muuten aika lailla samaa näköä. Poskinahkaa on ruattalaisella enemmän mutta selkeästi on samaa kuosia.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Miten Kojo voi edes verrata noita tilanteita? Toinen kulmaväännössä pieni olalla, ei poikittaisella tuleva kontakti ja toinen kunnon poikkari alaselkään
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Lisäyksenä Ruotsin päävalmentaja håkan-pärin ulkoiseen habitukseen, että jos tuon näköinen ukko yrittäisi minua neuvoa yhtään missään, paitsi siinä miten ollaan maailman karismaattomin henkilö, niin sanoisin tuolle, että suksi ukko vittuun, minä juon nyt Pepsiä.

Pärrestä tulee kyllä niin mieleen Beckin naapuri. Vain niskatuki puuttuu. Toivottavasti jutut on samaa tasoa.
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Vähän on sellainen kutina, ettei Suomi tee ainoatakaan maalia.

Toivottavasti olen väärässä.
Ihan sama kutina täälläkin. Tahmealta tuo toistaiseksi on näyttänyt ja tolla pelillä kyllä maaleja ei tule.

Toivotaan tosiaan että erehdytään tässä.
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Kyllähän nuo jäähyt tekivät sen, ettei Suomi ehtinyt tasakentinkään päästä kunnolla kiekolliseen peliin. Toivottavasti välillä pelataan pidempään 5 vs. 5. Olisi Suomen etu. Tuomareilla on muutenkin vähän heikko tuo osumatarkkuus, niin sikälikin kaikilla olisi kivempaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös