Onneksi oli tuuria Ortiolla...eiku Raannalla kun osu tolppaan. Hyvä Mertsi, jatka samaan malliin.
Onkohan mulla vaikkua korvissa, kun ei mitään normaalia tolpan kilahdusta kuulunut?
Onneksi oli tuuria Ortiolla...eiku Raannalla kun osu tolppaan. Hyvä Mertsi, jatka samaan malliin.
Onkohan mulla vaikkua korvissa, kun ei mitään normaalia tolpan kilahdusta kuulunut?
Hyvään ei saa tyytyä.
Kuka väittää, että Raanta ei osaa jännittää? Eri mies nyt, kuin finaaleissa.. pelaa mailallaan itselleen epätyypilliseen tapaan todella huolimattomasti. Toinen iso miinus Aaltoselle, joka on ollut neljä erää kuin krapulassa. Herätys!
Toinen iso miinus Aaltoselle, joka on ollut neljä erää kuin krapulassa. Herätys!
Aaltonen kyllä ajoi hienosti maalille 2-0 maalissa ja imi itseensä toisen puolustajan ja sen jälkeen aukesi Konnalle tilaa. Pieniä asioita, mutta loppujen lopuksi todella isoja...
Itseasiassa NHL on ainakin SM-liigaan nähden pokkeus. Täällähän vihelletään aina kun siltä edes haiskahtaa, että voisi olla paitsio (tai pitkä). NHL:ssä mennään paremmalla, peliä edistävämmällä linjalla.Käytännössä riittää. Ehkä sääntöjen mukaan ei. Mutta ei noin hilkulla olevia koskaan vislata. Varsinkaan änärissä, mut ei mun mielestä useimmiten muuallakaan...
Pelaako Koskiranta? Ei oo miestä näkynyt ollenkaan ja kuitenkin kakkossentteri?
Tuollahan toi kentällä on. Just nyt.
Juu huomasin.