Mainos

MM-kisat 2011: Päivä 8 (pe 6.5.2011)

• 134 787
  • 851
Tila
Viestiketju on suljettu.

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Eihän tuo viimeinen maali nyt mene Lassilan piikkiin täysin. Joukkue peruuttaa syliin päästäen viela kaveri vastustajaakin maskiin, vetäjä pääsee B-pisteiden väliin lataa ja toisin kun suomalaiset ei vedä maalivahtia kohti.
Ei ollut Lassilan moka. Koivukin totesi, että "puolustus pudottaa, pudottaa, pudottaa, Lassila ei varmaan edes nähnyt mistä laukaus lähti." Sitten jotkut pellet täällä haukkuvat Lassilaa, ei vittu :D Menkää joskus itse maaliin, edes salibandyssa, niin tiedätte maalivahtipelistä paljon enemmän ;)

Dominoiva? Saksan pelaajan oma maali ei lasketa. Voisi vähän sekoittaa pakkaa ja kokeilla Koivun vieressä muita pelaajia kun selvästi ei toimi. Ruutu hukannut usean paikan ja niin on myös Aaltonen (ei pelkästään tässä pelissä).
Jos katsot vain highlightseja tai tilastoja niin ehkä sitten tuossa kentässä voisikin nähdä jotain ongelmia. Itse katson peliä ja tuo kenttä rakentaa koko ajan maalipaikkoja.

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Suomella on kaikki mahdollisuudet voittoon nyt, kun Lassila on jo pois maalilta ja kunhan toisen Turun turhakkeen johtamaa ykköstä ei peluuteta koko ajan. Veikkaan, että rankkareille menee taas.

Vähän samoja ongelmia on parhaillaan Kanadalla jenkkejä vastaan, kun hallinta on selkeästi vaahteralehdillä, mutta cowboyt johtaa 1-2. Mielenkiintoiset viimeiset erät tulossa!

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Ei käy kateeksi yleisesti otettuna Suomen MM-vahteja. SM-liigan suorituksia ei kukaan innoikkaimpia faneja lukuunottamatta muista kesäkuukausina mutta katsos vaan jos satut floppaamaan MM-kisoissa; jokaisella kesäterassilla ja -festarilla saat kertauksia suorituksista kuulla. Muistaakseni jossain julkaisussa tätä sivuttiinkin, MM-kisoissa Suomen edustaminen varsinkin MV:nä vaatii oikeasti paljon henkisellä puolella.

Part of the game.

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Aaltonen on ihan helkkarin yliarvostettu maalinteon suhteen. Viime kisoissa teki yhden maalin ja senkin tyhjiin, näissä kisoissa on "tehnyt" yhden maalin. Tosiasiassa kiekon löi maaliin vastustajan pakki. Osaahan se harheutella ja kikkailla + on rankkareissa hyvä, mutta ei se mikään maalintekijä ole.

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Lassila torjui 11/15 ja joutui ansaistusti vaihtoon. Odotettiin vain yksi maali liikaa. Saksa laukoi 7 kertaa kohti maalia 2. erässä ja niistä 3 maalia. Saksan mv on 32/35 ja on torjunut yli 10 hyvää maalipaikkaa, toisin kuin Lassila teki.

Onneksi nyt vaihdettiin Aaltonen pois ykkösen peliä tuhoamasta.

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei ollut Lassilan moka. Koivukin totesi, että "puolustus pudottaa, pudottaa, pudottaa, Lassila ei varmaan edes nähnyt mistä laukaus lähti." Sitten jotkut pellet täällä haukkuvat Lassilaa, ei vittu :D Menkää joskus itse maaliin, edes salibandyssa, niin tiedätte maalivahtipelistä paljon enemmän ;)

Tähän vahva sama. Kyllä noista Lassilan piikkiin ehkä ihan vähän voi laittaa, mutta ei suinkaan niin suuresti syyttää kuin valtakunnallisen kanavan selostajamme (tai osa täällä) tekee.

Mutta katsotaan mitä Suomi saa aikaan kolmannessa. Komarov näköjään ykkösessä! :D Suomi voittaa!

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Komarov ykköseen.

Voi olla hyväkin siirto.

Ei toi Endras nyt yhtään parempi ole ollut kuin Lassila. Saksalaiset vaan siivoo sen maalinedustan hirveellä asenteella. Missä on suomen ISOJEN pakkien pelaaminen? QUOTE]

Suomella ei ole isoja pakkeja. Vain heikkoja ja hitaita epävarmoja kääpiöitä, jotka pelkäävät sekä maalineduspelaamista, että maalia kohti laukomista. Saisin orgasmin jos meillä olis joku Prongerin tapanen pakki...

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
JUKKA JALONEN ON REAGOINUT JA TEHNYT KETJUMUUTOKSIA ? CAPSLOCKIN PAIKKA TÄMÄ!

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mitä mitä, Komaroovi ykkösessä.

Jos katsot vain highlightseja tai tilastoja niin ehkä sitten tuossa kentässä voisikin nähdä jotain ongelmia. Itse katson peliä ja tuo kenttä rakentaa koko ajan maalipaikkoja.

Jos ketsuppipullo ei aukea niin ei aukea. Koska ketjujen sekoittelusta on tullut synti? Eri ketjukoostumuksia täytyy KOKEILLA. En minä sitä väitä että ykkösketju ei rakentaisi hyviä paikkoja...

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Komarov vaihdettu ykköseen Aaltosen tilalle.

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sama ralli päälle, niin voitto on otetttavissa. Omiin ei saa päästää enää yhtään.

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Lassilalta kyllä umpisurkeat otteet. Tosi puolustus avittaa myös. Paha tossa on peliä johtaa, kun itse ei osata tehdä ja oma kassari imee kuin seula.

Liian myöhään tuo kassari vaihdettiin. Kolmannen jälkeen olisi jo pitänyt vaihtaa.

ultras

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tampere
Suomi se ei ota koskaan tässä maalivahtiasiassa opikseen. Aina haihatellaan NHL:stä sitä mokea ja odotellaan tappiin asti kertoen se vielä julkisesti. Kiva lähteä Vehasen ja Lassilan kisoihin. Sitten maalivahdit pelaa vuorotellen jolloin toisella maalivahdilla sulaa peli aivan täysin.

Suomi tekee maalivahtiongelmansa aivan itse.

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL

Niin just! Lassilan torjuntaprosenttikin on yli 70% Siinä sakujen kolmannessakin maalissa sen maalintekijän elekieli oli harhaanjohtavaa ja laukaus oli yllättävä ja aurinkokin oli pilvessä.

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Aaltonen-Kapanen-Lahti.

Mielenkiintoista

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.