MM-kisat 2011: Päivä 15 (pe 13.5.2011) - välieräpäivä

  • 234 867
  • 921
Tila
Viestiketju on suljettu.

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Pilli jäänyt tuomarilta jonnekkin.

Fasth on ollut turnauksen paras moke tähän asti.

E: Ruotsi 3-1. !!!
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
3-1 Ruotsille.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Ja Ruotsi finaaliin.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
BOOOOOOOOM! Kyllä, onko Tsekki lyöty, löytyykö vielä lisävaihde Fasthin ohittamiseen? Oli muuten komea pussi, ei ollut Pavelecilla jakoa.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Kyllä on Tsekki liemessä, sellaisessa keltaisessa. Tuntuu että jokainen Ruotsin hyökkäys johtaa maaliin tai ainakin lähelle päästään, ja toisessa päässä Fasth on rautaa. Selvä peli?
 

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Mistähän tämä hirveä ruotsin symppaaminen johtuu? Toki ymmärtäisin jos Suomi olisi ensin tien raivannut finaaliin niin sitten tätä unelmafinaalia toivoisi, mutta jos Suomi ei finaaliin pääse niin ei siellä mielellään hannu hanhejakaan katsele ;)
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Onko aina ollut tämä käytäntö että jos kilahtaa epäilyttävästi tolppaan niin katkolla vasta katsellaan videolta, vai pistettiinkö joskus heti peli poikki?

Mistähän tämä hirveä ruotsin symppaaminen johtuu? Toki ymmärtäisin jos Suomi olisi ensin tien raivannut finaaliin niin sitten tätä unelmafinaalia toivoisi, mutta jos Suomi ei finaaliin pääse niin ei siellä mielellään hannu hanhejakaan katsele ;)

Itse ainakin tuon nuorison takia mitä Ruotsilla pelaa ja takatukat ovat limaisia, siinäkin syy.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Ylärimasta tolppaan. Saatanan saatana. Iskekää se nyt sisään niin ei tarvitse katsoa Tsekin kitumista enää.
 
Mitäs luulette tekeekö Ruotsin maalivahti Viktor Fasth jonasgustavssonit ja lähee MM-kisoista ensi kaudeksi suoraan NHL:ään kulkematta lähtöruudun kautta? Mä luulen, että AIK joutuu hommaamaan ensi kaudeksi uuden ykkösmolarin.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Kyllähän Tsekiltä taitoa löytyy tää vielä tasoittaa, mutta jotenkin on sekaista tuo peli... Maalinedusta / hyökkäysalueen keskusta on koko ajan tyhjänä?
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Ja se oli lopulta siinä.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Siellä on 4-1! Ny rillataan saatanan saatana!

Edit. Ja ei itkua tuomareista kiitos. Pilli oli taskussa koko kolmannen erän ajan.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Mitäs luulette tekeekö Ruotsin maalivahti Viktor Fasth jonasgustavssonit ja lähee MM-kisoista ensi kaudeksi suoraan NHL:ään kulkematta lähtöruudun kautta? Mä luulen, että AIK joutuu hommaamaan ensi kaudeksi uuden ykkösmolarin.

Vahva tunne että ison meren taakse lähtee jos hyvä pahvi naaman eteen laitetaan, huhuissa on ollut ainakin Tampan ja Rangersin olevan kiinnostuneita miehestä. Jo AIK:n paidassa kulki kuluvalla kaudella niin hyvin, ja nyt onnistuneet MM-kisat, niin on vaikea nähdä etteikö jonkinlaisia tarjouksia tule.

Ja peli on 4-1, tää on tässä! Venäjä nurin niin saadaan kunnon finaalit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös