MM-kisat 2011: Päivä 15 (pe 13.5.2011) - välieräpäivä

• 236 103
  • 921
Tila
Viestiketju on suljettu.

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Suikkanen kuvailee hyvin Venäjän pelitapaa, joka on osittain sheddeniläistä fiaskokiekkoa, taas kerran Venäjä pelaa näin. Pitkiä syöttöjä suoraan pakeilta vastustajan sinisellä seisovin jaloin odottaville hyökkääjille. Tämä kuului jo Kanadan MM-kisoissa 2008 Venäjän pelitapaan.

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei voi kuin ihailla tuota Granlundin pelaamista. Huikea pelisilmä ja fysiikka jo tuon ikäiseksi jannuksi. Toivottavasti yritys palkitaan tänään vielä pisteiden muodossa.

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Hyvä erä Suomelta. Samaa tahtia pitää jatkaa. Venäjä varmasti väsyneempi kovan myöhäisottelun takia, joten mitä kauemmin mennään 0-0, niin sitä parempi Suomelle.

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Ihan hyvä fiilis tosta Suomen pelaamisesta, mutta rintaa puristaa ja syke on silti ihan laittomissa lukemissa. Kyllä tuolla pelaamisella ansaitsis paikan finaaliin jos ote pysyy samanlaisena, mutta maalit pitää tehdä. Vehanen on ollut hyvä, toivottavasti pitää nollat niin yksikin riittäisi. Vauhdikasta ja hyvää hokia, nyt pitää naattia naattia! Toivottavasti lopussa kiitos seisoo.

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Todella hyvällä jalalla oli Suomi liikkeessä! Ainut vaan, kun Venäjällä ollut periaatteessa vaaralisemmat tilanteet. Tai sitten tässä on vaan se, kun olen suomalainen ja Leijonat on sydämessäni niin voi vaiheuttaa se enempi pelkotiloja, kun Venäjä hyökkää.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Vai venyy vihreitten palaveri menäkkö hallitusneuvotteluihin, vaiko eikö. Mites neuvottelu tauko sattui juuri erätauon kohdalle ja palaveri jatkuu vartin päästä ;)

mfish

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tässä on se suurin ero, ainakin minulla. Venäjä hyökkää -> joka kerta paskat housussa. Suomi hyökkää -> Ei herätä mitään toiveita maalista. Suomen mahdollisuudet on Venäjän väsymisessä tai ylivoimapelissä. Muuten tulee noutaja.

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Jaakolalle iso plussa!

Pakit saisi avata enemmän syötöillä, paitsi Väänäsen, joka ei osaa sitä.

Suomelta hyvää koohotusta!

SKA1946

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko
Todella hyvällä jalalla oli Suomi liikkeessä! Ainut vaan, kun Venäjällä ollut periaatteessa vaaralisemmat tilanteet. Tai sitten tässä on vaan se, kun olen suomalainen ja Leijonat on sydämessäni niin voi vaiheuttaa se enempi pelkotiloja, kun Venäjä hyökkää.

No mä sanoin sulle. Venäjä on väsynyt. Et uskonut.

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Tässä on se suurin ero, ainakin minulla. Venäjä hyökkää -> joka kerta paskat housussa. Suomi hyökkää -> Ei herätä mitään toiveita maalista. Suomen mahdollisuudet on Venäjän väsymisessä tai ylivoimapelissä. Muuten tulee noutaja.
Olet näköjään Jokerit-fani, se selittää tekstisi ;)

Imuuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Millanen fiilis jatkoaikalaisilla on tästä pelistä?
Viedäänkö me tää peli?
Itellä semmonen fiilis että KYLLÄ ME VIEDÄÄN !!!!

amok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tämä oli aivan huikea suoritus ja jäi myös minun mieleeni.

Ja sama ukko pelasi hienosti vaikean tilanteen Ovieta vastaan losauttamalla siihen kropalla vastapalloon. Varmasti sattui Jaakolaan kun vastapuolena oli ihmiskone Venäjältä. Mutta ei siinä ollut Oviella puhettakaan irtokiekkoon.

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Jäähyjä ei tänään muuten pahemmin vihellellä ja siten pitää olla tarkana ettei itselle niitä tule ja toisaalta vastustajalle tarvitsisi pari saada kaavittua.

Aika tasaiset oli nuo torjunnat kun Vehasella 7 ja Barulinilla 9. Iljalla taisi kuitenkin olla erän paras paikka tehdä maali.

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Normaalisti hirvittäisi Venäjän mahdollinen johtomaali, mutta tässä turnauksessa ollaan tultu takaa ohi niin monesti, että yksi omiin ei olisi vielä mikään katastrofi. Tämä viedään.

Reznik

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Oli kyllä ihan pirun hienoa kiekkoa! Venäjälläkin tietty paikkoja, mutta niitä nyt tottakai tulee. Tiukkaa tekee, mutta finaaliin mennään!

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Suomi johtaa toisen erän jälkeen 2-0. Granlund ja Koivu tekevät.

Täytyy toivoa. Pojjaat on ainakin pirteästi pelanneet, täytyy toivoa että se palkintokin sieltä tulee. Mikellä ei kaukana ollutkaan, olisi se kääntö saanut jo längeistä sisään hujahtaa. Nooo, syke nousee taas.. Maalia perkele!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.