Saksa johtaa tuurilla Venäjää vastaan tällä hetkellä. Huonoa tuuria Venäjällä, että laukaukset eivät mene maaliin. Suomella on ollut huonoa tuuria viimeiset 15 vuotta, koska mestaruuksia ei ole tullut.Mun mielestä voi ajatella, että pelaaja tietystä paikasta laittaa tietyllä prosentilla sisään. Tähänhän vedonlyönti perustuu loppupeleissä. Voit toki ajatella noin, että mitään tuurielementtiä ei ole ja että se on pelaajan paskuutta jälkikäteen ettei mee sisään, ei se mua haittaa.
Ei ois suomalainen vetäny tosta suoraan, ei varmasti olis.
Saksa johtaa tuurilla Venäjää vastaan tällä hetkellä. Huonoa tuuria Venäjällä, että laukaukset eivät mene maaliin. Suomella on ollut huonoa tuuria viimeiset 15 vuotta, koska mestaruuksia ei ole tullut.
Mun mielestä voi ajatella, että pelaaja tietystä paikasta laittaa tietyllä prosentilla sisään. Tähänhän vedonlyönti perustuu loppupeleissä.
Siinä tapauksessa Suomi olisi varsin vahvoilla rankkareissa kaikkia maita vastaan. Suomella on heittää ihan tilastollisesti todella kovat rankkarinampujat kuten Jussi Jokinen, Nummelin ja vaikkapa Korpikoski. Onko Tshekeillä heittää vastaavaa? Nythän me puhutaan siis ihan prosentuaalisista todennäköisyyksistä.
Kuulin, että Sihvospelikirja sanoi, että tapa, jolla Suomi pelasi, oli hyvä. Petterihän on Jalosen fanclubin puheenjohtaja, joten ei mitään uutta auringon alla.
Särähti korvaan hieman täälläkin...Nupe&Peltonen - entiset huippupelaajat! :)
Ei tarvitse ihmetellä miksi PS ei koskaan ollut kummoinen valmentaja, mies unohti voittaa.
Nyt on Keklu vs Sihvonen vääntöä ilmassa :D
Ok, päivissä mitattuna Petteri on sentään valmentanut jonkun verran.