Mahtaa MKoivua kyrsiä, kun hänen palopostinsa on jonkun supertähden sijaan Antti "2 500 000" Miettinen. No, eiköhän Koivu kuitenkin saa itsellensä ihan mukavan jatkosopparin.
Vokounhan oli tuossa tilanteessa maila ties miten paljon ulkona valmiina tökkäämään kiekon lavasta eli tässä mielessä laukaus ihan suht ymmärrettävä ratkaisu.
Korpikoski mikä röyhkeys! Tepä kuvittelette suuria itsestänne!
Ottaisi Miettisestä mallia. Mies joka osaa Suomalaisen pelikirjan niin täydellisesti että kotikatsomosssa tiedetään jo etukäteen mitä tapahtuu kun Antti noudattaa valmentajan ohjeita. Tällä pelikirjaosaamisella lunastetaan paikka ykkösessä.
Onhan se varmaan kivaa pitää kirjaa selostajan sanomisista, ite kyllä mieluummin seuraan itse peliä. Samalla kyllä kuulen ihan itsekin nuo selostukset, että ei niitä tarvitse uudestaan täällä kertoa.
Mä oon niin Korpedo fani tästä eteenpäin! Siinä on pelaaja, joka tekee itsestään hyödyllisen vaikka ei tekisi edes pisteitä ja jos saisi ylivoima aikaa niin niitä pisteitäkin alkaisi varmasti tulla. Onneksi meillä on Miettinen!!!
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt!Kirjaudu / Rekisteröidy