Jazerman19
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Masan Massiivinen, sympatiat Leafs
Hienosti blokkasi Vatanen kudin yv:llä, mutta silti hirvittää, kun hädin tuskin 75 kiloinen kaveri pelaa maalin edessä Tsekin isoja kavereita vastaan.
Jalonen, mitä vittua Vatanen tekee alivoimalla?
Kukkoselle huutonaurua!
"No kun se teki jotain 20 maalia siellä änärissä..."
Ihan oikeasti. Kuinka paska voi ykkösketjun hyökkääjä olla, jos tekee vain korillisen maaleja ketjussa jonka keskellä pelaa Mikko Koivu.
Mertaranta on taas vaihteeksi ihan pihalla. Ei jaksa kuunnella.
Kiekko katsomoon on perseetä ja niitä tapahtuu. Vedätkö aina huutonaurua näissä tilanteissa?
Kiekko katsomoon on perseetä ja niitä tapahtuu. Vedätkö aina huutonaurua näissä tilanteissa?
Se on vaikea hyökätä kun joka ketju joutuu ensin painimaan sen 30 sekkaa omissa. Pitäisi olla senverran enemmän rohkeutta, että viedään kiekko alueelle, lauotaan kohti maalia ja mennään itse täysillä perään, että saataisiin edes aloituksia vastustajan päätyyn.Seuraavaan erään on pakko saada enemmän vauhtia ja menoa, karseeta kattoa peliä jossa käytännössä joka hyökkäys päättyy keskialueen heittoon päätyyn ja tsekki lähtee tulemaan takasin.
Missä on T-P-S -huudot?? Suomi johtaa.
Luojan kiitos, että se örvellys ei kuulu siellä enää. Siellä pelaa S U O M I eikä mikään TPS. Aurajoesta on kusinoussut jälleen joidenkin päähän...Missä on T-P-S -huudot?? Suomi johtaa.
Just noin, että menee edes itse, eikä kaarra heti pois. Reboundeihin on näköjään turha odottaa ketään? Melkein kuin olisi annettu ohje, että neljä pitää olla pelin alla.Se on vaikea hyökätä kun joka ketju joutuu ensin painimaan sen 30 sekkaa omissa. Pitäisi olla senverran enemmän rohkeutta, että viedään kiekko alueelle, lauotaan kohti maalia ja mennään itse täysillä perään, että saataisiin edes aloituksia vastustajan päätyyn.
En, mutta olihan tuo tilanne hyvin koominen. Lasse luistelee laitaa kohti ja kun voisi yrittää lyödä kiekkoa keskialueelle, niin hän neppaa kiekon suoraan edessä olevaan muikkuverkkoon.
Hyvä Konna! Kyllä huomaa, että on tapparalainen kiekkokoulu käyty.