Joo, mä en oikein tajua että kun on tilanne, niin miksi jähmetytään paikalleen ja odotetaan, että molke saa siinä rauhassa etsiä torjunta-asentoa, asetella varusteitaan ja nauttia vaikka hörpyn pari juomapullosta "jaa, hartsporttia, nam", ennen kuin veto tulee.Kuviot olisi komeita kun joku muistaisi vielä vetääkin.
Nyt pitää pakkien todella olla hereillä kun Rinteeltä tuohon eteen putoo noita kiekkoja ja tuo omalla alueella kuskailu saa nyt loppua. Vetäkää nyt joku vaikka Miettisen perseen kautta se neljäs.
No ei todellakaan pompi kiekko Rinteellä. Mies ei vaan katko turhaan joka paikassa, välillä antaa pelin jatkua liiankin rohkeasti. Kiinni on ottanut ne, mitkä kiinni on otettavissa.
Nimenomaan näin! Huikea peli ollut kyllä Rinteeltä.. Esittänyt myös yhden ehdottoman TOP5 torjunnan näissä kisoissa..No ei todellakaan pompi kiekko Rinteellä. Mies ei vaan katko turhaan joka paikassa, välillä antaa pelin jatkua liiankin rohkeasti. Kiinni on ottanut ne, mitkä kiinni on otettavissa.
No näin tapahtui.Sähäkkä ja tuhoisa Leijona-ylivoima raivoaa pian taas kentällä.
Jos joku missasi, niin otetaan uusiks:Mä muutan Slovakiaan! Niin kauniita naisia!
Mä muutan Slovakiaan! Niin kauniita naisia!
Edit: Ai niin, hieno maali!