MM-kisat 2009: Päivä 12 - puolivälierät (otteluseuranta 6.5.2009)

  • 99 530
  • 747
Tila
Viestiketju on suljettu.

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Niko Kapasesta. Ihmeellisiä kommentteja oman näkemäni perusteella, sillä en ole koskaan niissä peleissä mitä olen nähnyt, huomannut Kapasen taklaavan edes vahingossa.

Kapanen on pelannut Atlantassa hei... kyllä Kapanen varmaan jotenkin kestää sitä kontaktia, mutta ei todellakaan kyllä sitä juurikaan anna.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Tahtis: Millä perusteella rinnastat rintamakarkuriin? Eikö ennemminkin sotainvalidi? Eihän hän omille vittuillut, vaan vastustajalle, se on sallittua joka käänteessä.
 

Ville85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, FC Liverpool
Tami sen kertoi ... Kummola puhaltaa huilulla alasoinnut ja tuomarit paskoo housuun (South Parkin tavoin) ja viheltää jenkeille jäähyjä! Siis tää on selvä peli - Suomi vie viimeisen erän 3-0 (viimeinen tyhjiin)!
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ruudun tyylistä pidän, mutta tuo jalkakynä oli kyllä niin turha kuin olla ja voi. Nuori USA pääsi aika pahasti matsiin mukaan, toivottavasti lento katkeaa heti kolmannen erän alkuun. Vähän ikävä fiilis on kyllä tästä illasta, täytyy myöntää. Toivottavasti olen väärässä.
 

Jazerman19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masan Massiivinen, sympatiat Leafs
tahtookirjoittaa, anna mulle samoja tabuja mitä itse vetelet, näyttä toimivan hyvin.

Suomella on kova paikka, jos paikka tulee niin saadaanko maali? En usko, toivottavasti olen väärässä, mutta pitkävetolappuni kiittää, jos en ole.
 

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Jostain syystä Rinteen kohdalla jokainen miinuskulmasta lähtevä veto pelottaa ihan älyttömästi.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kyllähän tämä kokoonpano kaipaa sitä "hasardipakkia", joka pystyy osallistumaan hyökkäyksiin muutoinkin kuin heittämällä avaussyöttöjä jalkoihin.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Sveitsiläisyleisö viheltää Backesille aina kun tämä koskee kiekkoon.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Nyt vasta tajusin miksi tuolla hallissa usein vihelletään. Sveitsiläiset katsojat (miksei myös suomalaisetkin) viheltävät aina kun Backes koskee kiekkoon, tämä siis syynä...

Linkissä MTV3:n uutinen Sveitsi-USA ottelusta.

...jaahas, 12 sekuntia olin liian hidas : )
 

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Komarovia sattui. Toivottavasti ei pahasti.
 

Rocco

Jäsen
Miksi hyvönen ja Ruutu pääsivät jäähypenkiltä pois usan 1-1 maalin jälkeen vaikka Hyvösen jäähyä jäi jäljelle vielä 1 sekunti.
30.31 1 - 1 PP1 USA 23. BROWN, Dustin
(20. SUTER, Ryan)
(6. HAINSEY, Ron)
29.06 2 min FIN 73. RUUTU, Jarkko Tripping
28.29 2 min FIN 8. HYVONEN, Hannes Interference

Kaksi sekuntia ehti mennä yli Hyvösen jäähyä. Maali oli 5-4 ylivoimalla tehty, eli Hyvösen jäähy oli jo loppunut.
 

Jazerman19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masan Massiivinen, sympatiat Leafs
Hyvään paikkaan on Miettisen turnauksen huonoin peli sattunut. Melkein kaksi maalia jo maksanut miehen koomailut.

Jenkit muuten vie meitä juuri nyt.
 

nikozwan

Jäsen
Nyt on jalat kateissa, liian kovaa menty kaks erää? Ja perusdumarilinja, kolmosessa ei saa jäähyä mistään. Huono alku!

Ja meidän maalineduspeli omassa päässä ihan schaissea!
 

Ottomaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit forever ja muulloin HIFK
Vittu, kyllä Salmela ja Niskala on aina vaikeuksissa omassa päässä. Niinimaa on kolmas, joka on uhka omalle puolustukselle hitaudellaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös