Jazerman19
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Masan Massiivinen, sympatiat Leafs
Mertsi on huikeassa vireessä. Onhan se ihme kun maalivahti on polvillaan kun yrittää torjua. No okei Mertsi on Mertsi.
Kyllä se ihan komeesti päätylaitoihin aina silloin tällöin paukkuu.Hyvönen on nähty. Hurja maalitykki muka, joka on varustettu kovalla kudilla. Näkis vaan!
Paitsi ylen mukaan lohko kakkoset pelaavat vasta torstaina?United States of America
Sama.Milloin muuten viimeksi on Kanada vastaan lauottu yli 50 kertaa maalia kohti? Itse en muista.
Hyvönen on sysipaska.
Tuhansien murheellisten laulujen maa..Jalonen on paska, Vahalahti on paska, Ruutu on paska, Mertaranta on paska, Ape se vasta paska onkin, koko vitun Jyp on sysipaska, Nummelin, Niinimaa, ja Rinne ovat toinen toistaan paskempia, Hannes on paska, ykköskenttä on ollut aivan paska ja loputkin ovat olleet jos ei paskoja niin ainakin helvetin huonoja.. olisinpa syntynyt Kanadaan :( ..tai edes Ruotsiin.
Milloin muuten viimeksi on Kanada vastaan lauottu yli 50 kertaa maalia kohti? Itse en muista.
Minulle kerrottiin aiemmin, että Hyvösen kurittomuus ja löysyys on aina sen sentterin vika kenen kanssa Hyvönen kulloinkin pelaa.Nuo Hyvösen ratkasut on kyllä kerta toisensa jälkeen helvetin huonoja. Ja siihen päälle se perusilme, joka näyttää sekotukselta tunnetiloja "en tajua" ja "ei kiinnosta". Aiheuttanu armotonta vitutusta jo monen pelin ajan.
Venäjä vs Suomi
Tshekki vs Kanada