MM-kisajoukkueiden harjoitusottelut

  • 35 666
  • 214
Tila
Viestiketju on suljettu.

Mata #13

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, JHT, TW
Sielä Ward seisoo päällään .. Suomella ollu ainakin 3-4 varmaa maalipaikkaa. Se ei vaan me sisään, noh ei se oo menny ennenkään.

On kyllä ihmeen jäässä tuo Canadan all-star tiimi!
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Voi morjenz, on toi Suomen ylivoima aivan erinäköistä kun meren takaa on sinne löydetety uudet äijät!

Suorastaan hienoa!

2. EDIT: Selostajan kyky lausua suomalaiset nimet, etenkin ennestään tuntemattomat, on yllättävän hyvä.
 

eläin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen Maajoukkue, DIF, HIFK, Väsby Hockey
Olen olen, en tiedä sitten jos mediaplayer vaan jostain syystä kusee, se niinku lataa sen valmiiks ja sitten sanoo "valmis" ja mitään ei ilmesty ruutuun.
 

Jazerman19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masan Massiivinen, sympatiat Leafs
Hah meillä on Ivonen hyökkäyksessä! Naurattaa tuo ranskankielisten ääntäminen kun eivät osaa sanoa h-kirjainta.
 

Dilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, New Jersey Devils, Ässät
Hieman erilainen tempo kuin EHT-peleissä. Ward pitää Kanadaa pystyssä. Suomella on ollut jo monia maalipaikkoja.

"The score is nothing nothing"
 

Rostislav

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Juu, Ward on kova (ja kovilla). Toisaalta Kanada parantaa aina peliään kuin sika juoksuaan turnausten edetessä, joten näistä harkkapeleistä ei joukkueen todellisesta tasosta saa välttämättä kovin ihmeellistä käsitystä.

Ihan mukavasti pyörii Suomen peli kuitenkin, hieno juttu ja toivottavasti lupaa hyvää itse MM-turnausta ajatellen!
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Juu, Ward on kova (ja kovilla). Toisaalta Kanada parantaa aina peliään kuin sika juoksuaan turnausten edetessä, joten näistä harkkapeleistä ei joukkueen todellisesta tasosta saa välttämättä kovin ihmeellistä käsitystä.

Ihan mukavasti pyörii Suomen peli kuitenkin, hieno juttu ja toivottavasti lupaa hyvää itse MM-turnausta ajatellen!

Odotan kanadan ekaa Yv:tä miten meidän pakit kestää, kun sielä ajaa maalille hampaattomia 190cm kanukkeja.

Edit. Hieno koppi Vehaselta.

Ja niihän siinä kävi täydellinen maali Kanadalle.
 

Jazerman19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masan Massiivinen, sympatiat Leafs
Sean BergeAim penalaiz for ooking. Ja nikkarit näyttää mitä viimeistelytaito meinaa.
 
Piorala, Ivonen, böögen'aim uking
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
1-1. Lauo poika lauo.

Tuomo Ruutu.

Pikkuisen eroa selostajassa Kanadan tehdessä maalin ja Suomen tehdessä maalin.
 

Jazerman19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masan Massiivinen, sympatiat Leafs
RuuTTuu scores ja tilanne 1-1.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös