Kuvernööri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Totta on että Saksa on ollut parempi kuin kukaan odotti ja ollut erittäin hyvä. Faktaa on myös se, että vastassa on tähän mennessä ollut Costa Rica, Puola ja Ecuador. Itse en olisi lainkaan varma että Saksa voittaa Ruotsin, uskon sen kuitenkin siihen pystyvän. Englanti on koomaillut pahemman kerran, mutta Englanti on Englanti. Muutamat huippuyksilöt voivat siivittää Englannin todella pitkälle, ja puolustus tulee epäilemättä olemaan raudanluja jatkopeleissä. Englanti pelaa voittavaa fudista näissä kisoissa, ei todellakaan kaunista. Jos oikea muodostelma löytyy, Englanti on takuulla kovempi kuin Saksa, näin uskon.
Eilisessä pelissä nähtiin myös se että Argentiinan avauskokoonpano on ihan oikea. Messi ja Tevez ovat epäilemättä turnauksen vaarallisimmat aseet vaihtopelaajina, Aaron Lennonin ja Robinhon ohella. Saviola ja Crespo ovat pelanneet loistavasti ja Maxi Rodriguez on lunastanut itselleen paikan monipuolisuudellaan ja hyvällä kahden suunnan pelaamisella. Itse asiassa Argentiinan oikea laita on ollut täysin tukossa Rodriguezin ja Burdisson ansiosta - ja tämän piti olla joukkueen heikkous.
Eilisessä pelissä nähtiin myös se että Argentiinan avauskokoonpano on ihan oikea. Messi ja Tevez ovat epäilemättä turnauksen vaarallisimmat aseet vaihtopelaajina, Aaron Lennonin ja Robinhon ohella. Saviola ja Crespo ovat pelanneet loistavasti ja Maxi Rodriguez on lunastanut itselleen paikan monipuolisuudellaan ja hyvällä kahden suunnan pelaamisella. Itse asiassa Argentiinan oikea laita on ollut täysin tukossa Rodriguezin ja Burdisson ansiosta - ja tämän piti olla joukkueen heikkous.