MM Finaali 2009. Kanada vs Venäjä. Kumpi maa voittaa?

  • 3 458
  • 32

Kumpi maa voittaa MM kultaa 2009.


  • Äänestäjiä
    142

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Elikkäs kumman luulette vievän MM kultaa tänä vuonna?

Itse kallistun Kanadan puolelle. Yhtään väheksymättä Venäjää niin kyllähän Kanadan pojilla on taas jalkeilla sellainen joukkue jolla ei yksinkertaisesti voi hävitä tätä finaalia. Ja itse olen aina kannattanut Kanadaa niin senkin takia kelkka kääntyy heidän suuntaan.

Sana on vapaa.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
EDIT: Poistettu..
 
Viimeksi muokattu:

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Kanadan puolella ollaan mutta se ei valitettavasti riitä. Venäjä vie mestaruuden.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Venäjä vie toivottavasti mestaruuden. Kanada on kyllä ansaittu kakkonen sillä erittäin vakuuttavasti ovat pelanneet myös.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kanada on kakkossuosikki ollut aina ja sen takanahan sitä seistään sitten kun Suomen kisat päättyvät.

Eli toivottavasti Kanada voittaa huomenna maailmanmestaruuden!
 

TML

Jäsen
Toivottavasti Canada vie ja Canadahan sen vie. Pakko se on näin uskoa.

Danny-boy rankoo ja kuittaa viime vuoden kotikisa "nöyryytyksen".
 

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Toivottavasti Venäjä voittaa, niin ainakin tulisi vähän rassua tilille.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Toivottavasti Kanada.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Molemmilla on heikompi joukkue kuin viime kisoissa, mutta Venäjä on heikentynyt enemmän. Kanada taitaa viedä, vaikka Kovalchuk on viimeinkin alkanut onnistumaan mömmömmissä.
 

tutzba

Jäsen
Huomasin eilen hallissa ollessani, että ponkaisin spontaanisti pystyyn Venäjän tehdessä maalin. Mikä lieneekään tämä omituinen itänaapurisympatia? Noh, toivon kuitenkin Venäjän voittoa.
 

Voittaja

Jäsen
Ehdottomasti kyllä Kanadan puolella. Ei tule olemaan helppoa mutta toivottavasti kuitenkin Kanada hoitaa voiton kotiin.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Huomasin eilen hallissa ollessani, että ponkaisin spontaanisti pystyyn Venäjän tehdessä maalin. Mikä lieneekään tämä omituinen itänaapurisympatia?
Ehkä se, että Kanada on voittanut mestaruuksia niin paljon, tällä vuosikymmenelläkin? Toki Neuvostoliitolla on melkein samainen määrä, mutta on sitten oma asiansa laskeeko ne varsinaisesti Venäjän ansiolistalle. Itse en välttämättä laskisi, vaikka epäilemättä ydinjoukko siellä aina venäläisistä noin kansallisuuden suhteen koostuikin.

No, veikkasin itse kuitenkin Kanadaa. Ei sillä, että olisin Kanadan puolella finaaleissa, sen enempää kuin Venäjänkään. Luultavimmin en katsele finaaleja olleskaan.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kanadan puolella olen ja niiden voittoa toivon, mutta pidän kyllä Venäjää suosikkina. Kanadaa kumminkin äänestin.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Aivan sama, kun Ruotsi ei ole mukana. Toivottavasti nähdään korkeatasoinen ottelu. Sehän parasta herkkua kuitenkin olisi kauden päätösotteluksi.
 
Kanada vie mestaruuden kisojen tehokkaimman ylivoiman avulla, tasakentällisin peli pysynee tasaisena. Veskariosasto on selkeästi kanukkien puolella, veikkaan Chris Masonin pelaavan maalilla.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Venäjän puolella olen tietysti. Nöyrtyneet kanukit olisi taas mukava finaalin jälkeen nähdä. Toivottavasti Venäjän taitokiekko alistaa sitä kanukkien pitkä päätyyn ja perään -taktiikkaa.

Vähän kyllä pelkään, että Kanada voittaa uskomattoman kovan viimeistelytehokkuutensa myötä.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joitain vuosia sitten Ruotsi-Tsekki oli painajaisfinaalini, mutta jotenkin nyt tuntuu siltä että tämä kaksikko on se pensein vaihtoehto. Kanadan puolelle kallistuu kuitenkin selkeästi, koska Venäjä on Venäjä.

Jaa, mitähän nyt sitten pitäisi äänestykseen vastata, koska kuitenkin luulen että Venäjä sen vie...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Toivoisin, että Venäjä voittaisi jälleen kerran mutta epäilen vahvasti tätä, joten eiköhän voittajaksi "kruunaa" tällä kertaa Kanada. Olisihan se kyllä hienoa nähdä Ilyan nöyryyttävän uudelleen kanadalaisia!

Vastaan siis Kanada vaikka toiveeni onkin toinen...

vlad.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Suosikkia ei ole, mutta Kanadaa veikkaan. Toivottavasti menee jatkoajalle, miksei vaikka rankkareihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös