Morozov, zub?
Kerran yhdellä meijan perlini reissulla oltiin jo laivamatkalla kotiapäin ja gurkov kuivasi, joten suunnattiin porukalla anniskelutiloihin. Siellä me janosik täytimme itsemme pyhäl khenkel ja kun ei oltu syöty mitään, edes lihapullia musil, niin hedley alko olla casetti ihan sekac. Mutta mepä vaan tilattiin lisää miller vranasta ja laitettiin walker huuleen. Ei me shin enää pian kovin tolchinsky oltu. Viimeinen selkeä muistikuva on, että tiskin takana oli vedellä täytetty fazio, jossa oli lilja. Sen vieressä oli vanha schneider (tai phillips), jossa pyöri grmanialainen luontodokumentti; jotain janiksia, haukelandei ja zilejä siinä oli.
No sitten me kohta kaadettiin jotain laseja genoni ja baarimikko hrubec aukoon päätä, että satan teidän meno on niin will, että jos ette osaa olla connolly, niin on paré, ettei hän enää antonov meille edes seider. Me ei oltu uskoa corvi. Me oltiin kovar, et hei gavrikov, sä et tiedä kenins kans olet tekemisissä. Dietz, että jos sä alimittainen menningen jaks aukoa vielä meille päätäs, niin hajek Lukas klokin ja ambühl tolta urputtajalta polvilumpion liskaks.
Se baarimikko oli ihan asetov ja heti, et joo eisenschmid ja hän lupaschuk pitää juomat virtaamassa diaz.
Seuraavaks lähettiin kohti tanssilattiaa, jossa yks isot meierit omaava kuuma dahm loibl meihin kutsuvan katseen shalapov. Mä olin frendeille, et mä niin clara tän ja lampsin sit häntä bocharov. Olin vaan, että ootko pudonnut taivaasta, kun oot tuollainen engel ja mä niin duggan sustr. Jos lähdettäisiin tonne chytil vähän belevich, kun mä niin haluaisin polokhov sua bertschyyn. Siitähän se sitten giliati. Se kirk jotain, että häntä kyllä odottaa aviomies kodola ja räkäsi kauhean olimbin minun falkovsky kauluspaidalle. Niin Petan kuin Makar, kai. En onnistunut Sulak hänen sydäntä.
Lopulta kävi sitten niin, että meidän porukasta Rakell oli löytänyt Princen ja Matias Lassen. Minun ohella Timkin oli jäänyt vaille iltaseuraa, joten me tuumattiin että täähän on ihan sellgren homma, että miks ei. Ja niin me lähdettiin hempel ja aamul oli soracreppa.
Laitetaan asiaakin, eli lauantain välierät:
Yhdysvallat - Kanada 14:15
Suomi - Saksa 18:15