Pitäisikö tälle laittaa pystyyn ihan oma ketju, jotta tuo Suomen kisaketju ei täyty illan aikana turhasta spämmäyksestä? Jos @Moderaattorit kokevat ketjun turhaksi, niin ketju lukkoon ja avaajalle bannia.
Bileet alkavat siis kello 18:00 Kaisaniemessä ja joukkueen on tarkoitus saapua pelipaikoille joskus 19-19:30 välillä. Artistivieraina mukana ovat ainakin Samuli Edelman, Paula Vesala, JVG ja Teflon Brothers. Itse kohdistan mielenkiintoni seuraaviin seikkoihin:
- Missä kunnossa on Kölli? Vaivaako nilkkatulehdus vai nähdäänkö joukkueenjohtaja torilla?
- Pystyykö Savinainen täyttämään Salmelan saappaat? Saappat ovat isot, mutta itse odotan Vellulta turnauksen parasta iltaa tänään.
- Pääseekö kaikki omin jaloin pois lentokoneesta? Säilyykö pokaali ehjänä?
- Kuka kourii Salea?
- Onko illan ja yön aikana menty eteenpäin?
Toivotaan ikimuistoisia hetkiä, joita voidaan sitten muistella sitä seuraavaa maailmanmestaruutta odotellessa.
Ps. Olkinuora maaliin, Kaski ylivoimalle ja Nemo studioon #LahtivsEverybody
Bileet alkavat siis kello 18:00 Kaisaniemessä ja joukkueen on tarkoitus saapua pelipaikoille joskus 19-19:30 välillä. Artistivieraina mukana ovat ainakin Samuli Edelman, Paula Vesala, JVG ja Teflon Brothers. Itse kohdistan mielenkiintoni seuraaviin seikkoihin:
- Missä kunnossa on Kölli? Vaivaako nilkkatulehdus vai nähdäänkö joukkueenjohtaja torilla?
- Pystyykö Savinainen täyttämään Salmelan saappaat? Saappat ovat isot, mutta itse odotan Vellulta turnauksen parasta iltaa tänään.
- Pääseekö kaikki omin jaloin pois lentokoneesta? Säilyykö pokaali ehjänä?
- Kuka kourii Salea?
- Onko illan ja yön aikana menty eteenpäin?
Toivotaan ikimuistoisia hetkiä, joita voidaan sitten muistella sitä seuraavaa maailmanmestaruutta odotellessa.
Ps. Olkinuora maaliin, Kaski ylivoimalle ja Nemo studioon #LahtivsEverybody