MM 2018: Minkä puolivälieräjoukkueen mestaruutta toivot?

  • 2 588
  • 38

Kenen mestaruutta toivot?

  • Belgia

    Ääniä: 26 18,1%
  • Brasilia

    Ääniä: 8 5,6%
  • Englanti

    Ääniä: 54 37,5%
  • Kroatia

    Ääniä: 19 13,2%
  • Ranska

    Ääniä: 8 5,6%
  • Ruotsi

    Ääniä: 14 9,7%
  • Uruguay

    Ääniä: 13 9,0%
  • Venäjä

    Ääniä: 2 1,4%

  • Äänestäjiä
    144
  • Poll closed .
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Äänestin lopulta Englantia mutta laitetaan vielä listana mikä on oma suosikkijärjestykseni

1. Englanti
2. Uruguay
3. Ruotsi
4. Kroatia
5. Belgia
6. Ranska
7. Brasilia
8. Venäjä
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Belgian otteita ihailin jo 1986, joten heille toivottavasti tulee kannu nyt. Ranska olisi muuten toisena, mutta vastahan he voittivat (juuri ennen kuin itse muutin Ranskaan ja sen voiton kyllä huomasi seuraavan vuoden aikana). Joten kakkossuosikki on Englanti, kyllähän noin perinteinen maa saisi vaihteeksi voittaa jotain. Ruotsi sitten kolmantena (Ranska neljäs). Pari muutakin menee, mutta kunhan Venäjä tai Brassit ei voita niin olen ihan tyytyväinen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Belgian otteita ihailin jo 1986, joten heille toivottavasti tulee kannu nyt. Ranska olisi muuten toisena, mutta vastahan he voittivat (juuri ennen kuin itse muutin Ranskaan ja sen voiton kyllä huomasi seuraavan vuoden aikana). Joten kakkossuosikki on Englanti, kyllähän noin perinteinen maa saisi vaihteeksi voittaa jotain. Ruotsi sitten kolmantena (Ranska neljäs). Pari muutakin menee, mutta kunhan Venäjä tai Brassit ei voita niin olen ihan tyytyväinen.

No nyt kyllä! Mulla sama ton Belgian ihailun kanssa. Jean-Marie Pfaff ja se hyvä maalintekijä Anderlechtista.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Belgia tosiaan pelasi iloista jalkapalloa -86 ja varmaan sen jälkeenkin, mutta noi kisat jääneet itsellekin mieleen, tosin Diegon mestaruuden ansiosta. Nyky Belgia on kuitenkin hieman liian väritön ja mauton mun makuun. Persoonat puuttuu.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ruotsi-Englanti matsin voittaja hoitaa toivottavasti koko paskan. Niukasti Ruotsin puolella olen näistä.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sen ihmeempiä tunteita herättäisi mikään, mutta kolme kategoriaa:
Ei kiitos: Venäjä, Brasilia, Ranska
Mikä ettei: Englanti, Ruotsi, Belgia, Kroatia
RIstiriitaisia tunteita: Uruguay. Ilman Suarezia varmaan äänestäisin tätä.

Jos nyt sitten vaikka Englannille ääni - välillä voisivat menestyäkin.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Kroatiaa olen kannustanut arvokisoissa vuodesta 1998, joten helppo ääni siihen suuntaan. Belgiaa on myös helppo sympata, joten toivotaan heitä finaalivastukseksi.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pitkään on ollut Brassit, mutta tämä yksi kukkakeppi pyörimässä ympäri areenaa....

Pistetääs Belgialle tämä. Pelannut viihdyttävintä futista tähän asti.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Belgia ja Kroatia ovat näistä omat suosikkini. Jos nuo kaksi olisivat vastakkain finaalissa, niin liputtaisin Belgian puolesta, mutta ilolla ottaisin myös kroaattien voiton vastaan.

Euroopan taso on näissä mittelöissä odotetun kova, huolimatta siitä että Saksa ja Espanja ovat jo pudonneet. Eikä Italialla ja Hollannilla ollut edes asiaa koko kisoihin, vaikka sinne pitää päästää jotain Panamaa ja Saudi-Arabiaa koristeiksi. Viisi eurooppalaismaata puolivälierissä, ja tavallaan Venäjä olisi kuudes, mutta suurin osa siitä perselävestä sijaitsee toki Aasian puolella.
 

Epsilon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahti vs. Everybody
Hollanti kun ei näissä kisoissa pelaa, niin Belgian ja Kroatian wagonissa ollaan.

1-2. Belgia ja Kroatia
3. Venäjä
4. Englanti
5. Brasilia
6. Ranska
7. Ruotsi
8. Uruguay
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Ihan sama kunhan Venäjä ei voita. Sanotaan nyt kuitenkin Englanti kun kuitenkin jonkun Mercedes-pikeepaita kostuu kyyneleistä.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Ei isoa intohimoa enää, ehkä Brassit tai engelsmannit, lädit siksi etten ennen kisoja nähnyt isojakaan mahkuja heille.
Venäjä ja Ranska kun ei voita, saisivat kummatkin tippua jo tällä kierroksella, niin kisat ei ihan fiaskoon pääty.

Sanotaan nyt kuitenkin Englanti kun kuitenkin jonkun Mercedes-pikeepaita kostuu kyyneleistä.

Mitä, eikö tummat tykkää enkuista?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös