MM-2009 Miten Leijonien käy?

  • 4 059
  • 31

Miten käy Leijonien Sveitsissä?


  • Äänestäjiä
    236
  • Poll closed .

Kilvenkantaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mä en voi sille mitään, mä äänestän aina kaikissa tämäntyyppisissä kultaa, vaikka mikä olisi. Se on periaatekysymys, mutta mä myöskin haluan aina uskoa kultaan. Mä voin sitten sanoa "mitä minä sanoin"... ;D
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Immoselta odotan nyt myös paljon eli katsotaan onko miehestä ratkaisemaan tärkeitä pelejä kovassa seurassa.

Olisihan tuo aika, on-offeissa kuitenkin 15 pelissä 80 kutia, joista 1 sisälle. Nyt oletettavissa vähemmän peliaikaa kuin seurajoukkueessa. Voihan hyvillä syötöilläkin pelit toki ratkoa, ja monet syötöt saa puhumalla. Miten lie sitten kansainvälisissä..

Huolimatta suuresta antipatiastani JYPiä kohtaan, toivon Immoselle onnistumisia. Suomen joukkueessa pelaa kuitenkin ja hyvien esitysten myötä voisi painua ensi kaudeksi rapakon taakse ja jäädä sinne.

Hämmästyttää tähän mennessä äänestyksen tulos, ei tuo rosteri nyt NIIN huono Suomella ole. Hyvin roolitettu joukkue on kuitenkin, ja aina joku niitä maaleja tekee. Se, että pakisto on osastoa jyrkilumme ei ehkä kanna mestaruuteen, ehkä, mutta pitkälle silläkin voidaan päästä.

Perkeleen pessimistit.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Pronssia tulee.

Kanada ja Venäjä ovat liian kovia, mutta näiden maiden jälkeen Suomella on hyvät mahdollisuudet pronssiin. Ruotsi, Tshekki, Slovakia eivät ole niin kovia kuitenkaan ja USA:n motivaatio nyt on aina arvoitus.

Pronssiin kaikki edellytykset. Enemmän olisi sitten iloinen yllätys ja vähemmän pettymys.

Ei toi joukkue nyt kuitenkaan niin heikko ole etteikö oikein roolitettuna ja vaikka vielä parilla lisävahvistuksella voitaisiin mennä puolivälieriäkin pidemmälle...
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Puolivälieristä taistellaan jatkoon, mutta välierissä hävitään. Pronssipelissä tulee turpaan Tsekiltä ja loppusijoitus on neljäs. Ihan tyytyväinen olen, jos (ja kun) tuolla joukkeella neljän sakkiin pääsevät.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös