Ensinnäkin pieni pettymyksen pyyhällys, kun löysin oman nimeni VAIN kahdesta eri listasta. Tosin nämä olivat ainoat listat, joissa oli huomioitu Mestiksen kirjoittajia. Jos (Ja tulevaisuudessahan kun se pelaa.) Sportti pelaisi liigassa, niin olisin varmasti koko saitin vihatuin kirjoittaja vastustajia pilkkaavilla kommenteilla ja varsinkin sen takia, että omistan nenän joka tunkee jokaiseen paskaiseen koloon minkä maa päällään kantaa. Täytyy sanoa, että noista sm-liigapalstalle kirjoittavista tiedän vain harvoja. Tämä ehkä sen takia, että harvoin siellä käyn. Tietenkin tiedän kaikki saitin julkkikset JHagista Predatoriin. No vapaasta keskustelusta mut varmasti tietää moni. Harmi vain, että vaikka olen jo yli tuhat viestiä tälle saitille saanut luotua, monet miettivät edelleen sielunsa syövereissä kuka he**etti toi kuvittelee olevansa. Jotenki tullu semmonen fiilis, että mä tunnen kaikki mutta kukaan ei tunne mua ja ehkä se on parempi niin.
Ahmat: Afan (suurta rispektiä tälle henkilölle. Huomatkaa signature!)
FPS: Miika-90 (tiedän jätkän enemmän FC Jatkoajan kautta), Noose
Jukurit: Jukka L (taisi olla ensimmäinen henkilö tällä saitilla, joka julkisesti myönsi olevansa Jukureiden kannattaja..), Jape, Kullervo, Make, JaHe, Gianfranco "Papa zola", Viikinkikissa.
Hermes: Molineux, kakes, Börje, vsop, Pietu, Leka, Vihtori, pude
Hokki: En myönnä tuntevani ketään.
KooKoo: Everton, Nilfisk, Isaskar, cock, Putte, Hescu, Viikate, Mypa.
KiVa: speksi, drakon, Zebrax,
Ukkeri: Kotafani, Zeitgeist
Sport: Mendieta, Rocco, Sumu, kankkis, everon, finnishninja, james, Sälli 85, juudas, Scotty minä.. meitä löytyy joka lähtöön.
KJT: Rok, Kolmas Johannes, Hansel, ELÄKELÄINEN, amorphous, Masu
Kalpa: Micco!, SS, Jani82, Luu2, avt84, A.P.Järvi, Ju$$i, Zame, Lakaisija.
TuTo: toveri, Jarte, Makke.
Aktiivisimmat fanit taitaa olla nousijaehdokkailla TuTo:a lukuunottamatta, jossa on aika hiljaista. Sport, Kalpa ja KooKoo taitaa olla kovimpia nimiä tämänpäivän mestis-markkinoilla.
Ja ettei ensi viikolla tule chatissa suoraa vittuilua, niin otetaanpa sitten kertauksen vuoksi vielä..
..Kärpät: Kakkonen, JPL, Black "Poro" Adder, hermano... amok tietenkin, mutta mies ei ole kovin aktiivinen kirjoittelija täällä kaiketi..