Luulin saaneeni pelikieltoa tekemättä mitään, mutta se olikin Steegil.
Täysin sama kuin mitä SteelGatella eli luulin itsekin saaneeni pelikiellon mutta olikin sitten Baroun tuo pelikiellon saaja.
Pari kertaa on tullut itsekin mentyä tähän lankaan.
Vastaavasti olen myös ihmetellyt, että miten hemmetissä olen kirjoittanut tuohon ja tuohon ketjuun tai osioon (viimeisimmän viestin kirjoittaja).
Fox,
Mark Fox ja
Mr.Fox
Ainakin kerran, pari on Ässät-osioon kirjoittamani viestin jälkeen tullut vähän vihjailuita, että nimimerkkini tuo heille happamia röyhtäisyjä (*). Tämä on varsin ymmärrettävää, vaikka tuossa nimimerkkini alla olenkin ilmaissut syvän kunnioitukseni entisen opiskelukaupunkini joukkuetta kohtaan jo Jatkoaika-urani alusta saakka. Lukko-osion foxit ja ketut juontavat juurensa tuosta Eetu-ketusta, kun taas oma nimimerkkini on ehkä vähän kaukaakin haettu väännös nimestäni.
Lukko-osiossa tosiaan näitä "-fox-" tyyppisiä ratkaisuita taitaa olla vähän enemmänkin, mutta jostain syystä nämä kaksi ovat jääneet voimakkaasti mieleeni. Molemmat ovat aktiivisia kirjoittajia, ja eritoten Mark Fox nimimerkkinä muistuttaa kirjoitusasultaankin hyvin pitkälti Mr.Fox:ia. Tosin mulla ei ole hajuakaan heidän kirjoitustyyleistään tms., mutta ilmeisesti ei ainakaan kovin pahasti samantyyppinen meikäläisen kanssa, kun ketään muu ei ole tässä ketjussa nimimerkkien samankaltaisuudesta huomauttanut.
Lisätään vielä "pakollinen" repliikini aina Raumaa/Lukkoa koskevien viestien loppuun!
(Rauma on paska paikka)
EDIT: (*) yksi esimerkki tästä :) - mutta kuten sanottua - ymmärrettävää
Kyllähän tänne aina tasokas keskustelun avaus sopii. Toki avaajan nimimerkki herättää sattuneesta syystä pientä vastenmielisyyttä, mutta se ei heikennä viestin arvoa.