Näin Stadissa vaikuttavana ensimmäinen tai oikeastaan näkyvin Lindforsin tekemistä lukuisista taidepläjäyksistä ovat Kampissa sijaitsevat bussipysäkit. Kaiketi ne ovat edelleen siellä, mutta aika vähäiselle käytölle ne ovat jääneet. Onneksi hintalappu noille pysäkeille oli hieman pienempi kuin erään tulevaisuusraportin hinta.
Jos tarkkoja ollaan, Kampin pysäkit ovat raitiovaunupysäkkejä, jotka jäivät vaille käyttöä sen jälkeen kun linjojen reittiä muutettiin. Tämä Fredrikinkadun - käyttöä vailla oleva - pätkä toimii tarvittaessa kuitenkin varayhteytenä, jolloin pysäkeillä saattaa olla käyttöä. Btw Fredrikinkadun pätkään raiteita upposi jotain 1,4 miljoonaa euroa.
Nämä Kampin pysäkit suunniteltiin vartavasten raitiovaunuliikennettä varten, joten - mikäli oikein muistan - siitä syystä johtuen pysäkit ovat rakenteellisesti sellaisia, etteivät kaikki bussit voi sitä käyttää, joten bussit eivät voi niitä hyödyntää.
Fredrikinkadun raideyhteys otetaan mahdollisesti käyttöön ensi vuosikymmenen puolella, jolloin pysäkeille olisi jälleen käyttöä.
Aivan toinen asia on sitten se, että onko moisissa innovaatioissa mitään järkeä? Onko järkeä tilata jotain erikoissuunniteltuja (desing)pysäkkejä, joita ei voi hyödyntää kuin paikassa X mutta ei paikassa Y, jolloin siirtokaan ei ole mahdollinen? No, eihän siinä nyt välttämättä mitään järkeä ole, mutta mistä löytyisi tarpeeksi iso perse, jonne ne pysäkit survotaan?