Miten yhdistät työnteon Jatkoajassa kirjoitteluun?

  • 759
  • 14

Jet-Ace

Jäsen
Erään toisen keskustelun innoittamana kysyn, paljonko työajasta menee työntekoa tärkeämpään eli Jatkoajassa surffailuun?


Itse olen valitettavan kiireinen. 15 minuuttia päivässä, ehkä.
 

Blågula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
No, tarkkaillaan koko ajan...
Yhteensä varmaankin sellaiset 30-40 minuuttia/duunipäivä, riippuen päivän "löysyydestä".
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
hyvin työt loppu kuukausi sitten
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itselläni on toistaiseksi (harjoittelijana) ollut sen verran vähän hommaa, että ne eivät ole kovin pahasti häirinneet Jatkoajan seuraamista. :cool:

Eli kyllä tämä suurimman osan työpäivää on taustalla auki ja kohtuullisen usein käväisen vilkaisemassa, mitä uutta on tapahtunut.
 
K

kangaroo

Voisi arvailla että pari tuntia päiväsaikaan on selain täällä. Voi siinä samalla töitäkin tehdä eli horista asiakkaiden kanssa puhelimessa.

Ja illalla himassa toiset pari tuntia Jatkoaikaa omaan piikkiin. :rolleyes:
 

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
mulla on "töissä" siis opiskelen selain tääl about kokoajan :) ja kotona sama jatkuu jonnekki 01-03
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Valitettavan vähän nykyisin

Himassa on kone paskana,muijan kanssa yks päivä haisteltiin "kärtsän"hajua ja lähdettiin etsimään sen aiheuttajaa.Tornihan se siellä döfäs,kyseinen vekotin on nyt korjaamolla ja hinta arvio 200-3000,eli on vähän "löysää"välissä:)

Duunissa on nykyään niin kova kiirus,jotta en ehdi kun otsikot avata,kun jo puhelin soi ja Julli läks!!!!Vituttaa siinä mielessä kybällä,kun meillä on vakio porukka"vanhassa"ja mä en pääse sinne heittämään läppää erinomaisten friidujen ja hemmojen kanssa.Mike,Vakio,Cougar,Gellner ja kumppanit,tulen kyllä piakkoin taas pilaamaan iltanne.

Täältä tähän,mulle vähän!!!!!
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Vuorotyötä kun joudun tekemään niin yövuorossa tänne tulee kirjoiteltua/luettua enemmän. Jatkoajan sivut taitaa olla koko ajan auki....
Onneksi on rauhallinen työ tahti niin kerkiää kirjoittamaan/lukemaan myös päivisin. Varmaan about 30-40 minuuttia työajasta tulee "uhrattua" jatkoajan seuraamiseen.
 

Akseli

Jäsen
Kyllä yövuorossa ehtii selaamaan rauhallisemmin nämä, muuten kiinnostavampien otsikoiden perusteella.
Yöllä tulee juostua mm. Futisfoorumia ja Muropakettia.
Smallworld on isolla tarkastelulla öisin.
 

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Työajasta ei mene minuuttiakaan surffailuun kun duunissa EI ole tietokonetta:( .
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Sama juttu kuin Motolla. Olen harjoittelijana ja ei ole pahemmin hommia ollut viime aikoina, niin kyllähän sivustot ovat koko ajan auki taustalla.
 

merzyk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja Edmonton Oilers
Harjoittelijana ollaan itsekin. Kesäisessä harjoittelupaikassa surffailua ei katsottu pahalla, tämänhetkisessä katsellaan turhankin pitkään Jatkoajan selailua. Ei ole lätkähenkistä porukkaa...Päivässä varmaan noin 45 min? Eipä ole liiemmin hommia enää, onneksi täältä pääsee pian pois. Kolme viikkoa...ja pitkää sellaista
 

mikaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ennen oli hyvinkin aktiivista. Sitten tein päätöksen, että työaikana en täällä käy. Vaikeaa on ja välillä on ollut lipsumisia. Tilanne lienee sama kuin tupakkalakkolaisilla. Tai sen verran on lakkolaisia tullut vierestä seurattua.

Ilalla on sitten ihan eri juttu... :cool:
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mä olen ihan työnkin puolesta useita tunteja päivässä netissä ja täällä tulee aina käytyä siinä ohessa. Mutta kyllä meikäläisellä menee homma niin paljon lätkän ehdoilla, että sarjatauoilla ja kesällä tulee käytyä huomattavasti vähemmän. Vaikka tämä Vapaa keskustelu ihan asiaa onkin.

Olisi kiva saada tietää, kuinka moni tunnettu kiekkoihminen täällä luuhuaa nimimerkin takana? Itse tiedän ainakin Sakke Pietilän kuuluvan lukija/käyttäjäkuntaamme, samoin Föönin, tai siis sillä on joku joka käyttää nettiä sen puolesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös