Miten valmistaudut finaaliin?

  • 3 117
  • 19

NHL

Jäsen
Avataas nyt taas tälläinen hieman turha ketju. Tai no turha ja
turha. Suomalaista jääkiekko historiaa tehdään kuitenkin. Toivottavasti näistä kisoista jää kultaiset muistot.

Niin miten meinaatte valmistautua otteluun? Olutta? Unta? Vai kenties jotenkin muuten?

Itse ajattelin mennä nukkumaan n. 22 maissa ja herätä 1:55.
Kouluun seuraavana päivänä klo 14 ja illalla on bileet baarissa, kävi miten kävi.

Toivottavasti Suomi voittaa!!!
 

Masa1

Jäsen
Koululta pääsen vasta yhdeksältä illalla. Todennäköisesti yritän nukkua ainakin pari tuntia mutta suurella todennäköisyydellä ilta etenee sinkkuelämää ym. älykästä seuratessa. Ennen Usa matsia join kahvia oikein urakalla ja kolmannen erän lopussa sydän hakkasi aivan käsittämättömän kovaa, ala siinä sitten pelin jälkeen tyynesti nukkumaan kun elimistö on käynyt usean tunnin ylikierroksilla. Toivottavasti valvominen palkitaan.
 

Turambar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tämän viestin kirjoittamisen jälkeen menen pariksi tunniksi nukkumaan.

Sitten lähdetään opiskelijapippaloihin, jotka varmaan kestävät aina ottelun alkuun asti. Vineton kanssa pitää olla sen verran varovainen, ettei unimatti yllätä. Sitten pienimuotoisessa kisastudiossa jännitetään peliä.

Rankkaa tulee. Jos Suomi voittaa, niin keskiviikkona pitäisi vielä lähteä haistelemaan juhlatunnelmaa sikäli mikäli sitä on. Jos tulee takkiin, niin voi onneksi sentään nukkua.
 

mge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kerrankin on sellainen fiilis, että jospas vielä opiskelisin. Kaihoisana täytyy kuunnella noita opiskelijarenttujen viinanjuonteja keskellä viikkoa! Noh, pari senttilitraa hyvää konjamiiinia yön pimeinä tunteina ajakoon asian.

Joka tapauksessa kahvin voimalla täytyy sinnitellä tuo matsi. Aamulla töihi sitte ku jaksaa, kävi miten kävi.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Duunista lähtö himaan parinkymmenenminsan päästä, safkaan, hyvät päikkäirit ja sitten pienimuotoinen yhtiökokous. Ilalla kattelen telkkaria, tyttökaveri menee puolenyönmaissa nukkumaan niin mä pelaan pleikkaria ja surffaan jatkoaikaa.

Sitten ennen kahta muija hereille (kattoo hänkin) ja peli alkaa..kyl on jännää :)

edit. niin ja kyllähän sitä huikkaa pitää vähän ottaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Viritellään duunikavereiden kanssa työpaikan saunatiloihin videotykki ja sitten saunotaan, vedetään bisseä, syödään epäterveellisesti ja herätetään paheksuntaa alastomana (toki siinä sivussa katsotaan matsiakin). Itse pääsen kyseisiin saunatiloihin tuossa puoli kymmenen aikoihin ja noin kello kymmenen olen jo kaukana ajokunnosta. Onneksi huominen työpäivä on laitettu alkamaan joskus hamassa iltapäivässä...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kevyessä keskivahvassa frendien kanssa mökillä. Duunista on vapaat hankittu.
 

Icepowerman

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Hifk , HPK; KuPs, Zulimanit ...
Joo pitäs rueta nukkumaan tossa n klo 20 ja nukkua 1:30 asti, jolloin kello soi ja taksi on tilattu 1:45. Sitten kapakkiin kahtoo peliä. Siellä 2-3 isoa olutta ja pelin jälkeen kotiin ja aamulla suuntaan töihin toivottavasti onnellisena Suomen voitosta.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Otin tunnin päiväunet tuossa aiemmin, voipi olla että vielä toinen samanlainen rupeama illalla (ei kuitenkaan yöllä). Sitten jotain aktiviteettia, kunnes matsi alkaa (tod.näk. pleikkaria). Matsin aikana kahvia, ja erätauoilla happihyppelyä. Jotain syötävääkin voisi kehittää. Hieno yö tulossa, saa nähdä jaksanko raahautua opinahjooni huomiseksi. Aamutuntien opettajalleni ilmoitin kylmäviileästi, etten pääse tulemaan, koska katson kiekkoa koko yön.
 
Viimeksi muokattu:

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti mge
Kerrankin on sellainen fiilis, että jospas vielä opiskelisin. Kaihoisana täytyy kuunnella noita opiskelijarenttujen viinanjuonteja keskellä viikkoa!
Minäkin olisin valmis palaamaan opiskelijaksi muutamaksi päiväksi. Jos tällainen matsi olisi tullut minun opiskeluaikanani, kuvio olisi ollut selkeä. Hyvissä ajoin ennen ottelun alkua olisin opiskelukaverien kanssa virittänyt kisastudion kaikkine tykötarpeineen jonkun kämpille. Siinä sitten alkuillasta saunomista, oluen juontia ja spekulaatioita tulevasta matsista. Matsin aikana sitten hirveä kannustus ja meteli tyylin "naapureille ei armoa". Matsin jälkeen dokaaminen jatkuisi niin pitkään kuin suinkin jaksaa, todennäköisesti seuraavaan päivään. Siitä sitten omille kämpille makselemaan univelkoja ja about 20 tunnin totaaliunet. Nälkäänhän siinä heräisi joten ei muuta kuin soitto pizzaraketille. Luennoille tai muutoin opintojen pariin palaamista harkitsisin joskus ensi viikon puolella.

Ainoa huono puoli tuossa yllä kirjoitetussa on, etten opiskele enkä toisaalta edes näe peliä. Käytännössä kun tästä kohta töistä lähden kotia kohti, niin ensimmäisenä edessä on arkinen kauppareissu. Siitä sitten tavarat kämpille ja alkaa epätoivoinen parkkipaikan metsästys. Kun autolle on löytynyt leposija, kuppi tai pari kahvia ja ulos pitkälle kävelylenkille. Sieltä sitten kämpille suihkuun ja ruoan laittoon sekä epätoivoisesti etsimään netistä radioasemaa, joka pelin selostaisi. Jos vaikkapa radio suomi yllättäisi positiivisesti ja lähettäisi suoran selostuksen netin kautta... ainakin sitä voi toivoa. Jos en mitään järkevää kanavaa löydä josta ottelua seurata, niin ei muuta kuin kirja käteen ja unohdan koko matsin. Onhan siitä silloinkin se ilo, että aamulla herätessäni tiedän tarkkaan minkä uutisen netistä ensimmäiseksi etsin.
 

JsL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sharks
Gameplan kusi heti alkuunsa kun viiden tunnin yöunien ja kahdeksan tunnin työpäivän jälkeen palauttava uni jäi vain tunnin mittaiseksi.

Alunperin piti nukkua vasta myöhemmin, mutta nyt ei enää uskalla koska herääminen olisi todennäköisesti liian vaativa tehtävä.

Nyt sitten valmistaudutaan oluen ja kahvin voimalla. Sipsit pitää vielä hakea.

Pelin jälkeen kuudeksi zombailemaan töihin. *vapinaa*
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Peli alkaa paikallista aikaa kello 4 iltapaivalla, joten kohta puoliin kipaisen kauppaan, ostan kuus-bagin ja pikku naposteltavaa ja juuri ennen kun peli alkaa vedan pari kaljaa tunnelman nostamiseksi ihan vaan "muina miehina". Lisaksi asetan Finland Ice-Hockey lippiksen paahan ja haen pari "aseman valia" serlaa ihan vaan sita varten, etta jos ja kun Suomi voittaa, niin itkuhan siina taas tulee!

Tekstiviestilinja avataan kavereille Suomeen noin vartti ennen pelia! ;)
 

archieG

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Slavia Praha
Vaikka jo tyhmyyksissani kirjoitinkin toiselle palstalle, kun en huomannut tata (anteeksi modet) , lisaanpa tannekkin oman valmistautumiseni: Kylan pubista hain 6 litraa Krusovicea, Havannalainen odottelee polttajaansa ja aamun heratyksesta ei tarvi onneksi valittaa. Nain Tsekissa.

Korjasin kirotusvireen...
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse aloitin valmistautumisen peliin jo viime yönä nukkumalla normaalia pidemmät yöunet. Päivällä otin vielä päikkärit ennen yliopistolle menoa, josta saavuin kotiin seitsemän aikoihin. Salille menin jonkin verran ennen yhdeksää ja kotiin tultuani olen notkunut netissä sekä käynyt suihkussa. Äsken laitoin ruokaa uuniin ja sen pitäisi olla valmista yhden jälkeen...ennen ruokailua olisi vielä tarkoitus venytellä hieman. Ruoan jälkeen onkin jo hyvä laittaa nojatuoli sopivaan asentoon peliä varten ja ottaa siihen pientä naposteltavaa. En viime vuosina ole ollut mitenkään erityisen kiinnostunut Suomen maajoukkueen otteista vaikka pelejä olen aktiivisesti seurannutkin, mutta nyt on mahtava fiilis päällä. On tämä kuitenkin niin harvinaista herkkua, että tästä tulee ottaa kaikki ilo irti. Ja jos vielä voitto tulee niin voi pojat sitä riemua!
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Valvottu on koko päivä, ja huomenna pitäisi olla 8:30 bussipysäkillä, odottamassa koulubussia.. Eli mielenkiintoinen koulupäivä tulossa huomenissa..

Sohvan vieressä on nyt red bullia ja sipsejä, tätä matsia on odotettu!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oon koko alkuviikon lintsannut koulusta ja töistä. Enkä kyl loppuviikkoonkaan pääse kouluun enkä töihin. Unirytmi on ollut jo pitkään ihan sekaisin. Viimeiset pari päivää oon kattonut videoilta vanhoja lätkämatseja, kattonut tietokoneelta lätkä aiheisia videonpätkiä ja kuunnellut lätkä aiheisia biisejä. Nyt on olutta ja naposteltavaa tarpeeksi. Eikun metrin päähän telkkarista, ja kohta alkaa matsi.

Täytyyhän asioilla sentään jokin tärkeysjärjestys olla.

Ei perskule, tää on paljon parempaa kuin seksi!
 

archieG

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Slavia Praha
Viestin lähetti Pete2004
Oon koko alkuviikon lintsannut koulusta ja töistä. Enkä kyl loppuviikkoonkaan pääse kouluun enkä töihin. Unirytmi on ollut jo pitkään ihan sekaisin. Viimeiset pari päivää oon kattonut videoilta vanhoja lätkämatseja, kattonut tietokoneelta lätkä aiheisia videonpätkiä ja kuunnellut lätkä aiheisia biisejä. Nyt on olutta ja naposteltavaa tarpeeksi. Eikun metrin päähän telkkarista, ja kohta alkaa matsi.

Täytyyhän asioilla sentään jokin tärkeysjärjestys olla.

Ei perskule, tää on paljon parempaa kuin seksi!

No No, nyt kylla lipsahti paha. Ei se kiekko niin hyva juttu voi olla. Vai kertooko Nimimerkin numero etta siella ollaan vauvan asteella...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nimimerkin numero kertoo sen milloin olen rekisteröitynyt tänne jatkoaikaan, ei muuta edelliseen kirjoitukseeni liittyvää.

Nyt ei muuta kuin kisakireet painitrikoot päälle ja kalsarit päähän, kohta alkaa toinen erä.
 
Viimeksi muokattu:

archieG

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Slavia Praha
Viestin lähetti Pete2004
Nimimerkin numero kertoo sen milloin olen rekisteröitynyt tänne jatkoaikaan, ei muuta edelliseen kirjoitukseeni liittyvää.

Nyt ei muuta kuin kisakireet painitrikoot päälle ja kalsarit päähän, kohta akaa toinen erä.

Joo, sorry vaan. Rikoot paalla kolmanteen. Hymio....
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös