Mainos

Miten tukea Ukrainaa?

• 16 160
  • 99

jalperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa,sympatiat Itä-Kaakkois-Suomi-Turku akselille
Tässä sivusto jonka provisiopalkkiot menee United24:lle. Sivustolla on 700 ukrainalaista myyjää 50:stä eri maasta

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Prismaan oli tullut Ukraina-hylly, josta löytyi maassa tuotettua pastaa, vehnäjauhoa, keksejä, mehua ja ratatouille-kastiketta ainakin. Pari tuotetta lähti matkaan, vaikka akuuttia tarvetta ei ollut.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

MegaForce

Jäsen
Tänään 2,5v sodasta, Ukrainan kansallispäivänä, kuten huomenna ja joka päivä on hyvä päivä tukea Ukrainaa. Lahjoittakaa Ukrainan asevoimille, tai niitä tukeville organisaatioille, tai tukekaa humanitääristä työtä. Kumpaakin edelleen tarvitaan. Tapa auttaa on myös ostaa jotain ukrainalaista tuotetta.

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tänään 2,5v sodasta, Ukrainan kansallispäivänä, kuten huomenna ja joka päivä on hyvä päivä tukea Ukrainaa. Lahjoittakaa Ukrainan asevoimille, tai niitä tukeville organisaatioille, tai tukekaa humanitääristä työtä. Kumpaakin edelleen tarvitaan. Tapa auttaa on myös ostaa jotain ukrainalaista tuotetta.
Mää olen sillointällöin pistänyt muutaman lantin Your finnish friends ry:lle joka operoi Ukrainassa. Pojat pyytää tarpeeseen milloin dronea, milloin "Jussille" uutta polvilumpiota, kiristyssiteitä tai muita tarvikkeita.

Edit. Kun nyt tuli puheeksi niin pistin pari kymppiä iigorin kurmootukseen mobilepaylla

Viimeksi muokattu:

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
yks jengi Stadista

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
yks jengi Stadista
Alkaa olla ainakin meikäläisellä korkea aika lahjoittaa taas. Kyllähän tuo talven tulo huolestuttaa...

Toiveeni on että Ukraina iskee kunnolla Venäjän infraan just pahimmalla hetkellä alkutalvesta, etteivät iivanat ehdi tehdä korjausliikkeitä.

Myös mielenkiintoinen viikon pituinen tuplaustarjous näköjään alkamassa:

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
On tullut tilailtua meidän taloudessa Ukrainasta erinäisiä tuotteita. Vaimo osti mulle käsityönä tehdyn lasikotelon ja laserprintatun viskilasin. Hääkoristeita hommattiin myös aimo läjä.

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
On tullut tilailtua meidän taloudessa Ukrainasta erinäisiä tuotteita. Vaimo osti mulle käsityönä tehdyn lasikotelon ja laserprintatun viskilasin. Hääkoristeita hommattiin myös aimo läjä.
Mistäs olet tilannut? Jos sitä itsekkin tilaisi jotain kun tietää, että raha menee varmasti hyvään käyttöön.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
Mistäs olet tilannut? Jos sitä itsekkin tilaisi jotain kun tietää, että raha menee varmasti hyvään käyttöön.
Joitain painatettuja huppareita ja tosiaan häihin liittyvää materiaalia tilattiin läjäpäin. Olisi saanut muualtakin, mutta meneepähän rahat sinne. Meinasin jotain viskiharrastukseen liittyvää varmaan joulun alla itselle tilata.

Linkkejä mulla ei tähän nyt ole antaa. Etsyn kautta tulee hommailtua mikäli tiedät palvelun.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
1000 päivää täynnä, joten nostetaan ketjua taas ylös. Laitoin Your Finnish Friends ry:n tilille lahjoituksen.
Samaa tahoa tulee tuettua säännöllisesti. Joistain K-Marketeista löytyy ukrainalaista borssia, ja Alko on ottanut useita ukrainalaisia tuotteita valikoimaansa. Suosittelen.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
Samaa tahoa tulee tuettua säännöllisesti. Joistain K-Marketeista löytyy ukrainalaista borssia, ja Alko on ottanut useita ukrainalaisia tuotteita valikoimaansa. Suosittelen.
Jostain olin lukevinani että joku Pirkka-olut tai vastaava tuotettaisiin nykyään Ukrsinassa. Korjatkaa jos olen ihan väärässä.

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat ja muut jotka eivät voita
Noiden kanssa kannattaa kuitenkin olla todella tarkkana. Jos luet tuotteiden ohjeita, aika monessa lukee kuitenkin: put in

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Jostain olin lukevinani että joku Pirkka-olut tai vastaava tuotettaisiin nykyään Ukrsinassa. Korjatkaa jos olen ihan väärässä.
Jep, tölkissä taitaa lukea "Olutnautinto Ukrainasta", pari kertaa olen tuollaista ostanut. Taitaa olla Obolonin olutta tuo, heidän tuotteitaan on aika laajalti myynnissä Suomessa ja valikoima laajenee koko ajan. Ainakin omaan makuun toimivia melkeinpä kaikki Obolonin tuotteet. Paikallisessa K-Marketissa oli taannoin myös Chernigivske Lager -olutta Ukrainasta, sekin oli muistikuvieni mukaan ihan perusjuotavaa.

Tässä mainittu (luultavasti minunkin toimesta) jo aiemmin, mutta Alkosta saa Nemiroffin tuotteita ja ne on kyllä laadukkaita. Wild Cranberryn, Burning Pearin ja tavallisen vodkan olen testannut, kaikkia on Alkon valikoimissa. Seuraavana varmaan testiin Honey & Pepper ja Bold Orange, sikäli mikäli noita Alkosta löytyy. Varsovan lentokentällä nuo maut elokuussa bongasin, mutta oli jo siinä vaiheessa käsimatkatavarareppu täynnä Żubrówkaa ja muuta Puolan herkkua, niin jäi ostamatta :D

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
yks jengi Stadista
Esim meiltäpäin on kyllä kaikki materiaali tongittu joten meinasin tulla tänne ehdottamaan juuri noita yllämainittuja
Lion Defence Team
ja
Your Finnish Friends
organisaatioita.
Kiitoksia tähän ketjuun kirjoittajille muistuttamisesta.

YFF:lle ja FinEst Volunteerseille tuli just laitettua muutaman kympin lahjoitukset.

Lisäksi sain juuri korvanappiini tiedon, että sunnuntaina 1.12. Paavalin kirkon seurakuntasalissa (Helsingin) Vallilassa järjestetään joulumyyjäiset ja kahvila Ukrainan tueksi. Klo 11 - 16.30.

En tiedä itse pääsenkö, olisi yhdet 75-vuotissynttärit samana päivänä...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy