Mainos

Miten sinä kehittäisit Mikkelin Jukureita?

  • 37 873
  • 167

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Vai burleski, kuulostaa niin eroottiselta yhdistettynä Jukureihin, että avaisiko Jukurit pelin ja olisi ensimmäinen OnlyFans-tilin avaava liigajoukkue. Sillä saisi takuuvarman mediavyöryn pyörimään.
OF taitaa tähän mennessä olla paras idea uusista liiketoimista. Spicy link löytyy instagramista.
 

Mars_Lumo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Vai burleski, kuulostaa niin eroottiselta yhdistettynä Jukureihin, että avaisiko Jukurit pelin ja olisi ensimmäinen OnlyFans-tilin avaava liigajoukkue. Sillä saisi takuuvarman mediavyöryn pyörimään.
Siinähän sitä vasta olisikin. Tuuletinkaupustelua kouvolalaisten kustantamana
 

Lähituntuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit
Urheilu ja jääkiekko herättää tunteita ja siinä koetaan tunteita. Urheilu ja jääkiekko elää tunteesta. Jukureissa ja koko Mikkelissä olisi loputtava tämä myhäilevä hiljaisuus ja kyhäily. Menkää ja mennään joskus muualle katsomaan miten asioita tehdään! Ei ketään tarvitse kopioida ja aina saa ja pitää tehdä asioita omalla tavalla. Mutta maailmaa saa myös avartaa tarkastelemalla muita. Koska itsellä urheilu ja jääkiekko on nykyisin suurimmilta osin "vain" juuri sitä tunnetta, toivoisin Jukureiden tekevän jotain sille, miltä halutaan näyttää ulospäin. Millaiselle Jukurit ja sen johto haluaa Jukureiden näyttävän 2023 ja siitä eteenpäin? Minä en tiedä. Joskus puhutaan että halutaan olla yhteisö. Sen yhteisön luomiseksi olisi todella kiireesti luotava läpinäkyvyyttä. Minulle läpinäkyvyys on mm. sitä että kaikelle toiminnalle annetaan kasvot.

Etenkin Antti, Mikko, Ville ja Kaisa tulkaa esiin, kertokaa mitä teette, miten te työtä teette, miten ne työt etenee, mitä on lähi- ja pidemmän ajan tavoitteet. Ihan mitä vaan, mikä saa Jukuriyhteisöstä kiinnostuneen jatkamaan kiinostustaan ja mahdollisesti uusia kiinnostuneita liittymään yhteisöön. Edellä mainitusta nelikosta suuri rooli on sisällöntuotannosta ja mediasta vastaavalla. On oltava palava halu ottaa joukkueen ja joukkueen taustalla toimivien henkilöiden työstä selvää. On kyettävä itse miettimään, millainen sisältö puhuttelee Jukureita seuraavia, vieläpä ottaen huomioon erilaiset asiakassegmentit. On oltava itse osa yhteisöä ja laskeuduttava kansan pariin ja joskus jopa tuoda tavan katsojia Jukurit mediaan ja Someen. Samaa toivon koko Jukuri johdolta, laskeutukaa alas kansan pariin ja kertokaa itsestänne ja työstänne. Teidän työnne on kiinnostavaa niin kertokaa siitä ja ruokkikaa ihmisten kiinnostusta. Työkaluna teillä on Mikkelin Jukurit niminen jääkiekko joukkue sekä lukematon määrä ilmaisia ja maksullisia sähköisiä kuin perinteisimpiä työkaluja.

Brändin kehittäminen vaatii sopivassa suhteessa jatkuvuutta sekä uudistumista. Vanhaa pitää muistaa ja siitä pitää osata kertoa/ näyttää arvokkaasti ja tyylikkäästi (ei niin kuin esim. kotisivuilla nyt kerrotaan historiasta). Pitää puhutella niitä jotka muistavat Jukurit eri vuosikymmeniltä. Pääpaino tietysti tässä ja nyt, koska tunteet koetaan tässä ja nyt.

Tulevaisuus, mitä lukee strategiassa mikä on missio ja mikä visio? Yhteisön ja läpinäkyvyyden kannalta myös näitä on tuotava tavallisen kannattajan/ kiinnostuneen tietoon. Strategiasuunnittelu voi olla helppoa jos se pienenä ryhmätyönä viedään nopeasti maaliin. Näin toimittuna strategiasta on myös helppo poiketa, harhautua, eksyä ja jättää tekemättä. On suuri työ tehdä strategiasuunnittelu huolellisesti, ottaen huomioon yritystominnan kaikki eri variaatiot ja mahdollisuudet. Mutta mitä tarkemmin sen pystyy tekemään ja sitouttamaan siihen työntekijät, sen parempi mahdollisuus on onnistua.

Hei, on huoli rakkaasta joukkueesta, seurasta! Tämän ei ole pelkkää kritiikkiä vaan TUNNETTA jota koen. Joukkueelle iso tsemppi kauteen!!! Se suorittaa joka tapauksessa parhaalla mahdollisella tavalla.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Urheilu ja jääkiekko herättää tunteita ja siinä koetaan tunteita. Urheilu ja jääkiekko elää tunteesta. Jukureissa ja koko Mikkelissä olisi loputtava tämä myhäilevä hiljaisuus ja kyhäily. Menkää ja mennään joskus muualle katsomaan miten asioita tehdään! Ei ketään tarvitse kopioida ja aina saa ja pitää tehdä asioita omalla tavalla. Mutta maailmaa saa myös avartaa tarkastelemalla muita. Koska itsellä urheilu ja jääkiekko on nykyisin suurimmilta osin "vain" juuri sitä tunnetta, toivoisin Jukureiden tekevän jotain sille, miltä halutaan näyttää ulospäin. Millaiselle Jukurit ja sen johto haluaa Jukureiden näyttävän 2023 ja siitä eteenpäin? Minä en tiedä. Joskus puhutaan että halutaan olla yhteisö. Sen yhteisön luomiseksi olisi todella kiireesti luotava läpinäkyvyyttä. Minulle läpinäkyvyys on mm. sitä että kaikelle toiminnalle annetaan kasvot.

Etenkin Antti, Mikko, Ville ja Kaisa tulkaa esiin, kertokaa mitä teette, miten te työtä teette, miten ne työt etenee, mitä on lähi- ja pidemmän ajan tavoitteet. Ihan mitä vaan, mikä saa Jukuriyhteisöstä kiinnostuneen jatkamaan kiinostustaan ja mahdollisesti uusia kiinnostuneita liittymään yhteisöön. Edellä mainitusta nelikosta suuri rooli on sisällöntuotannosta ja mediasta vastaavalla. On oltava palava halu ottaa joukkueen ja joukkueen taustalla toimivien henkilöiden työstä selvää. On kyettävä itse miettimään, millainen sisältö puhuttelee Jukureita seuraavia, vieläpä ottaen huomioon erilaiset asiakassegmentit. On oltava itse osa yhteisöä ja laskeuduttava kansan pariin ja joskus jopa tuoda tavan katsojia Jukurit mediaan ja Someen. Samaa toivon koko Jukuri johdolta, laskeutukaa alas kansan pariin ja kertokaa itsestänne ja työstänne. Teidän työnne on kiinnostavaa niin kertokaa siitä ja ruokkikaa ihmisten kiinnostusta. Työkaluna teillä on Mikkelin Jukurit niminen jääkiekko joukkue sekä lukematon määrä ilmaisia ja maksullisia sähköisiä kuin perinteisimpiä työkaluja.

Brändin kehittäminen vaatii sopivassa suhteessa jatkuvuutta sekä uudistumista. Vanhaa pitää muistaa ja siitä pitää osata kertoa/ näyttää arvokkaasti ja tyylikkäästi (ei niin kuin esim. kotisivuilla nyt kerrotaan historiasta). Pitää puhutella niitä jotka muistavat Jukurit eri vuosikymmeniltä. Pääpaino tietysti tässä ja nyt, koska tunteet koetaan tässä ja nyt.

Tulevaisuus, mitä lukee strategiassa mikä on missio ja mikä visio? Yhteisön ja läpinäkyvyyden kannalta myös näitä on tuotava tavallisen kannattajan/ kiinnostuneen tietoon. Strategiasuunnittelu voi olla helppoa jos se pienenä ryhmätyönä viedään nopeasti maaliin. Näin toimittuna strategiasta on myös helppo poiketa, harhautua, eksyä ja jättää tekemättä. On suuri työ tehdä strategiasuunnittelu huolellisesti, ottaen huomioon yritystominnan kaikki eri variaatiot ja mahdollisuudet. Mutta mitä tarkemmin sen pystyy tekemään ja sitouttamaan siihen työntekijät, sen parempi mahdollisuus on onnistua.

Hei, on huoli rakkaasta joukkueesta, seurasta! Tämän ei ole pelkkää kritiikkiä vaan TUNNETTA jota koen. Joukkueelle iso tsemppi kauteen!!! Se suorittaa joka tapauksessa parhaalla mahdollisella tavalla.
Aamen, peukku ja kiitos. Toivottavasti tuo luetaan laajemmalti.
 

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Urheilu ja jääkiekko herättää tunteita ja siinä koetaan tunteita. Urheilu ja jääkiekko elää tunteesta. Jukureissa ja koko Mikkelissä olisi loputtava tämä myhäilevä hiljaisuus ja kyhäily. Menkää ja mennään joskus muualle katsomaan miten asioita tehdään! Ei ketään tarvitse kopioida ja aina saa ja pitää tehdä asioita omalla tavalla. Mutta maailmaa saa myös avartaa tarkastelemalla muita. Koska itsellä urheilu ja jääkiekko on nykyisin suurimmilta osin "vain" juuri sitä tunnetta, toivoisin Jukureiden tekevän jotain sille, miltä halutaan näyttää ulospäin. Millaiselle Jukurit ja sen johto haluaa Jukureiden näyttävän 2023 ja siitä eteenpäin? Minä en tiedä. Joskus puhutaan että halutaan olla yhteisö. Sen yhteisön luomiseksi olisi todella kiireesti luotava läpinäkyvyyttä. Minulle läpinäkyvyys on mm. sitä että kaikelle toiminnalle annetaan kasvot.

Etenkin Antti, Mikko, Ville ja Kaisa tulkaa esiin, kertokaa mitä teette, miten te työtä teette, miten ne työt etenee, mitä on lähi- ja pidemmän ajan tavoitteet. Ihan mitä vaan, mikä saa Jukuriyhteisöstä kiinnostuneen jatkamaan kiinostustaan ja mahdollisesti uusia kiinnostuneita liittymään yhteisöön. Edellä mainitusta nelikosta suuri rooli on sisällöntuotannosta ja mediasta vastaavalla. On oltava palava halu ottaa joukkueen ja joukkueen taustalla toimivien henkilöiden työstä selvää. On kyettävä itse miettimään, millainen sisältö puhuttelee Jukureita seuraavia, vieläpä ottaen huomioon erilaiset asiakassegmentit. On oltava itse osa yhteisöä ja laskeuduttava kansan pariin ja joskus jopa tuoda tavan katsojia Jukurit mediaan ja Someen. Samaa toivon koko Jukuri johdolta, laskeutukaa alas kansan pariin ja kertokaa itsestänne ja työstänne. Teidän työnne on kiinnostavaa niin kertokaa siitä ja ruokkikaa ihmisten kiinnostusta. Työkaluna teillä on Mikkelin Jukurit niminen jääkiekko joukkue sekä lukematon määrä ilmaisia ja maksullisia sähköisiä kuin perinteisimpiä työkaluja.

Brändin kehittäminen vaatii sopivassa suhteessa jatkuvuutta sekä uudistumista. Vanhaa pitää muistaa ja siitä pitää osata kertoa/ näyttää arvokkaasti ja tyylikkäästi (ei niin kuin esim. kotisivuilla nyt kerrotaan historiasta). Pitää puhutella niitä jotka muistavat Jukurit eri vuosikymmeniltä. Pääpaino tietysti tässä ja nyt, koska tunteet koetaan tässä ja nyt.

Tulevaisuus, mitä lukee strategiassa mikä on missio ja mikä visio? Yhteisön ja läpinäkyvyyden kannalta myös näitä on tuotava tavallisen kannattajan/ kiinnostuneen tietoon. Strategiasuunnittelu voi olla helppoa jos se pienenä ryhmätyönä viedään nopeasti maaliin. Näin toimittuna strategiasta on myös helppo poiketa, harhautua, eksyä ja jättää tekemättä. On suuri työ tehdä strategiasuunnittelu huolellisesti, ottaen huomioon yritystominnan kaikki eri variaatiot ja mahdollisuudet. Mutta mitä tarkemmin sen pystyy tekemään ja sitouttamaan siihen työntekijät, sen parempi mahdollisuus on onnistua.

Hei, on huoli rakkaasta joukkueesta, seurasta! Tämän ei ole pelkkää kritiikkiä vaan TUNNETTA jota koen. Joukkueelle iso tsemppi kauteen!!! Se suorittaa joka tapauksessa parhaalla mahdollisella tavalla.
Kylläpä on hyvin kirjoitettu ja kiteytetty, mahtava ensimmäinen viesti.

Todella monessa viestissä on pyörineet sanat avoimuus ja läpinäkyvyys. Olisiko siinä ensiaskeleet, aloitetaanko jo heti huomenna?

Jos esimerkiksi tilanne on nyt se että mitään ykköskorin kavereita ei ole enää tulossa niin sanokaa se. Jos kassatilanne on tiukka niin sanokaa se, lyökää numerot pöytään rohkeasti, jos ei muuta niin muutama sympatiakausikortti voidaan sillä saada kaupaksi. Jos Jukurit oikeasti tarvitsee Heimoa niin sanokaa ja mikä tärkeintä - NÄYTTÄKÄÄ se.
 

Daijju

Jäsen
Suosikkijoukkue
OJ ja Mikkelin Jukurit
Urheilu ja jääkiekko herättää tunteita ja siinä koetaan tunteita. Urheilu ja jääkiekko elää tunteesta. Jukureissa ja koko Mikkelissä olisi loputtava tämä myhäilevä hiljaisuus ja kyhäily. Menkää ja mennään joskus muualle katsomaan miten asioita tehdään! Ei ketään tarvitse kopioida ja aina saa ja pitää tehdä asioita omalla tavalla. Mutta maailmaa saa myös avartaa tarkastelemalla muita. Koska itsellä urheilu ja jääkiekko on nykyisin suurimmilta osin "vain" juuri sitä tunnetta, toivoisin Jukureiden tekevän jotain sille, miltä halutaan näyttää ulospäin. Millaiselle Jukurit ja sen johto haluaa Jukureiden näyttävän 2023 ja siitä eteenpäin? Minä en tiedä. Joskus puhutaan että halutaan olla yhteisö. Sen yhteisön luomiseksi olisi todella kiireesti luotava läpinäkyvyyttä. Minulle läpinäkyvyys on mm. sitä että kaikelle toiminnalle annetaan kasvot.

Etenkin Antti, Mikko, Ville ja Kaisa tulkaa esiin, kertokaa mitä teette, miten te työtä teette, miten ne työt etenee, mitä on lähi- ja pidemmän ajan tavoitteet. Ihan mitä vaan, mikä saa Jukuriyhteisöstä kiinnostuneen jatkamaan kiinostustaan ja mahdollisesti uusia kiinnostuneita liittymään yhteisöön. Edellä mainitusta nelikosta suuri rooli on sisällöntuotannosta ja mediasta vastaavalla. On oltava palava halu ottaa joukkueen ja joukkueen taustalla toimivien henkilöiden työstä selvää. On kyettävä itse miettimään, millainen sisältö puhuttelee Jukureita seuraavia, vieläpä ottaen huomioon erilaiset asiakassegmentit. On oltava itse osa yhteisöä ja laskeuduttava kansan pariin ja joskus jopa tuoda tavan katsojia Jukurit mediaan ja Someen. Samaa toivon koko Jukuri johdolta, laskeutukaa alas kansan pariin ja kertokaa itsestänne ja työstänne. Teidän työnne on kiinnostavaa niin kertokaa siitä ja ruokkikaa ihmisten kiinnostusta. Työkaluna teillä on Mikkelin Jukurit niminen jääkiekko joukkue sekä lukematon määrä ilmaisia ja maksullisia sähköisiä kuin perinteisimpiä työkaluja.

Brändin kehittäminen vaatii sopivassa suhteessa jatkuvuutta sekä uudistumista. Vanhaa pitää muistaa ja siitä pitää osata kertoa/ näyttää arvokkaasti ja tyylikkäästi (ei niin kuin esim. kotisivuilla nyt kerrotaan historiasta). Pitää puhutella niitä jotka muistavat Jukurit eri vuosikymmeniltä. Pääpaino tietysti tässä ja nyt, koska tunteet koetaan tässä ja nyt.

Tulevaisuus, mitä lukee strategiassa mikä on missio ja mikä visio? Yhteisön ja läpinäkyvyyden kannalta myös näitä on tuotava tavallisen kannattajan/ kiinnostuneen tietoon. Strategiasuunnittelu voi olla helppoa jos se pienenä ryhmätyönä viedään nopeasti maaliin. Näin toimittuna strategiasta on myös helppo poiketa, harhautua, eksyä ja jättää tekemättä. On suuri työ tehdä strategiasuunnittelu huolellisesti, ottaen huomioon yritystominnan kaikki eri variaatiot ja mahdollisuudet. Mutta mitä tarkemmin sen pystyy tekemään ja sitouttamaan siihen työntekijät, sen parempi mahdollisuus on onnistua.

Hei, on huoli rakkaasta joukkueesta, seurasta! Tämän ei ole pelkkää kritiikkiä vaan TUNNETTA jota koen. Joukkueelle iso tsemppi kauteen!!! Se suorittaa joka tapauksessa parhaalla mahdollisella tavalla.
Niin hyvin rustattu, että ansaitsee ihan kiitoksen kirjoitettuna. +1 niin kuin nykyään on tapana sanoa!

Kylläpä on hyvin kirjoitettu ja kiteytetty, mahtava ensimmäinen viesti.

Todella monessa viestissä on pyörineet sanat avoimuus ja läpinäkyvyys. Olisiko siinä ensiaskeleet, aloitetaanko jo heti huomenna?

Jos esimerkiksi tilanne on nyt se että mitään ykköskorin kavereita ei ole enää tulossa niin sanokaa se. Jos kassatilanne on tiukka niin sanokaa se, lyökää numerot pöytään rohkeasti, jos ei muuta niin muutama sympatiakausikortti voidaan sillä saada kaupaksi. Jos Jukurit oikeasti tarvitsee Heimoa niin sanokaa ja mikä tärkeintä - NÄYTTÄKÄÄ se.
Tämäkin on hyvä viesti, loppupelissä en itsekään näin kovapäisenä fanina kaipaa muuta kuin avoimuutta ja rehellisyyttä. Meni sitten kaukalossa tai sen ulkopuolella kuinka paskasti tahansa. Täällä on paljon ihmisiä jotka ihan oikeasti ja aidosti välittää seurasta ja se on osa meidän arkea ja elämää. Meitä kiinnostaa ja halutaan tietää! Toimistolla pitää oikeasti ymmärtää se, eikä ajatella vain palkkanauhoja. Tämä ei ole mikään big city Stadi missä on paljon populaa, eikä tarvitsekaan olla. Mikkeli on pieni, mutta pippurinen city. Kaupunki täynnä jukuripäitä, joiden luokse ja keskuuteen pitää rantautua. Heimon kuuluu olla tiivis ja pitää yhtä. Kaikki alkaa seuran viestinnästä meitä kohtaan. Vaikka heti huomisesta alkaen, like Hoki88 said. Vamos.
 

Mars_Lumo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Niin hyvin rustattu, että ansaitsee ihan kiitoksen kirjoitettuna. +1 niin kuin nykyään on tapana sanoa!


Tämäkin on hyvä viesti, loppupelissä en itsekään näin kovapäisenä fanina kaipaa muuta kuin avoimuutta ja rehellisyyttä. Meni sitten kaukalossa tai sen ulkopuolella kuinka paskasti tahansa. Täällä on paljon ihmisiä jotka ihan oikeasti ja aidosti välittää seurasta ja se on osa meidän arkea ja elämää. Meitä kiinnostaa ja halutaan tietää! Toimistolla pitää oikeasti ymmärtää se, eikä ajatella vain palkkanauhoja. Tämä ei ole mikään big city Stadi missä on paljon populaa, eikä tarvitsekaan olla. Mikkeli on pieni, mutta pippurinen city. Kaupunki täynnä jukuripäitä, joiden luokse ja keskuuteen pitää rantautua. Heimon kuuluu olla tiivis ja pitää yhtä. Kaikki alkaa seuran viestinnästä meitä kohtaan. Vaikka heti huomisesta alkaen, like Hoki88 said. Vamos.
Heimolaisuus on viime vuosina näkynyt ihan liian vähän ja siksi kannattajakulttuurin rakentaminenkin on tyssähtänyt. Nyt sille pitää saada stoppi ja hommat pitää lähteä toiseen suuntaan. Kaikki lähtee siitä avoimuudesta, mitä täällä kovasti muutkin kaipaavat. Muitakin juttuja on mistä lähteä liikkeelle. Meillä on upea seura, joka edustaa meidän hienoa kaupunkia, se saisi myös näkyä. Kaupungille voisi jalkautua ja näyttää miten pelaajatkin ylpeänä ottavat kaupungin omakseen, ei vain tyhjiä puheita siitä miten kiva kaupunki on, sitä harrastaa ihan jokainen seura.
Olisi mielenkiintoista kuulla enemmän seuran toimihenkilöistäkin, jotka kauden aikana tekevät kovasti töitä jotta meillä on ylipäätään ottelutapahtumia. Tapahtumapäällikön tai muun vastaavan synttärionnittelut ei paljoa tuo seuraajille lisäarvoa.
Jukurit ei myöskään ole pelkkä Liiga-seura, vaan tärkeä osa monen juniorin ja perheen arkea harrastuksen kautta.
Eikä pidä unohtaa faneja, enemmän sais näkyä se tunne mitä faneilla seuraa kohtaan on. Päädystä saisi kunnollista kontenttia ihan jokaisesta matsista. Arvonnat ja yllättämisetkään ei huonoa pr:ää ole, joku saattaa jopa intoutua enemmänkin, siitä on jopa konkreettisia ja hienoa esimerkkejä. Antakaa heimohengen näkyä ja kuulua: Olemme Mikkeli ja värimme Sininen, Keltainen, Punainen.
 

Lähituntuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit
Kiitokset kokeneille edellisen kommenteista! Uskon että jaan monen Jukurihenkisen kanssa samoja ajatuksia. Toisaalta näistä ”avautumisista” tulee aina hiukan kaksijakoiset fiilikset.. Toivottomuus kun ehkä haluaisi itse jotenkin yrittää auttaa ja olla mukana kehittämässä toimintaa mutta ei silti voi tehdä mitään. Olisi hienoa saada organisaatioon kuuluvia ymmärtämään, mitä me tunneryöppyjä kaipaavat toivomme ja haluamme. Palvelua kehittäessä harvoin onnistutaan, kun tehdään ajatuksella "kyllä minä tiedän mitä ihmiset haluaa..." tai "minusta tämä vaikuttaa kuningasidealta...". Täytyy kysyä asiakkaalta mitä he haluavat ja ainakin jotain kehittää myös yhdessä asiakkaan kanssa, kysyttekö?

Kuten mm. @Mars_Lumo totesi, ei pelaajien synttärionnittelut somessa meitä kovin montaa yhteisöön kuuluvaa pitkäksi aikaa lämmitä. Toki näitäkin saa tehdä mutta hiukan valjuksi pelaajakuvat onnitteluineen jää.. Väriä tähänkin saisi, kun Kaisa otat kahvit termariin, viet onniteltavan ravikselle piknikille, kysyt muutaman kysymyksen juhlakalulta ja videoit setin eri kanaviin, ei ole iso homma. Tai keksit itse paremman, ei kaiken tuotetun materiaalin tarvitse olla ”teollisen jäykkää” ja kauhean virallista.

Itsellä jälkikasvua hyvin alkutaipaleella jääkiekon parissa. Juniori-Jukurit tekevät Mikkelissä aivan kullanarvoista kasvatustyötä lasten parissa! Olen seurannut muutaman vuosikymmenen mikkeliläisiä urheiluseuroja (en kaikkia, pääasiassa joukkuelajeja) ja ollut itse mukana toiminnassa eri rooleissa. Voin aivan rehellisesti sanoa, että se suunnitelmallisuus harjoittelun ja liikunnalliseen elämäntapaan kasvattaminen on Mikkelin mittapuulla todella timanttista Juniori-Jukureissa. Kuinka valmentajat koulutetaan, kuinka valmentajat opetetaan ohjaamaan lapsia, kannustamaan ja innostamaan sekä kuinka innoissaan valmentajat ovat itse omasta työstään, jota tekevät suurimmaksi osaksi lähes talkoina. Nämä ovat todella tärkeitä elementtejä kun ”tehdään” liikuntaa harrastavia lapsia. Nämä yli 500 pelipassin omaavaa lasta ja nuorta seuraavat silmät loimuten nikohuuhtasia, petruspalmuja, ketä milloinkin. Näitä supermiehiä ja esikuvia seuraavat myös sellaiset lapset, jotka eivät välttämättä itse halua harrastaa liikuntaa seurassa tai jopa ollenkaan, eikä kaikkien tarvitsekaan. Mutta onko meillä/ teillä Jukuriyhteisön tavoittelijoilla varaa olla syöttämättä näitä tulevaisuuden tekijöitä?

Nostaisin tapetille jopa kohtalaisen ulkomuodon omaavan maskotin, Mr. Heimon. Kun on tällainen hahmo luotu, miksi sitä ei käytetä? Kotipeleissä olen nähnyt kyseisen viikingin taputtamassa ja antamassa ylävitosia lapsille. Hyvä, mutta siihenkin touhuun tarvitaan karvapuvun sisään enemmän energiaa ja heittäytymistä (muistakaa seuraavaa Heimon liikuttajaa rekryttäessä). Miettikää mitä mr Heimo voi yhteisöön tuoda ja kouluttakaa Heimo! Kotipelien lisäksi kuvittelen (koska en muuta tiedä), Heimon pölyttyvän kaapissa. JukuriShop ei voisi Mikkelissä paljon keskeisemmällä paikalla enää olla, mutta lähes aina ohi kulkiessa ainut liike mitä siellä tapahtuu, on päivystysvuorossa olevan myyjän peukalon pyyhkäisyt facebookissa. Kirjoitan näin, kun en muusta tiedä --> läpinäkyvyys!

Kun lapsista aloitettiin: juuri tuollaiset karvaiset hahmot vetoavat vielä nykypäivänäkin lapsiin. Kaupungin ydinkeskusta, JukuriShop, Mr. Heimo, panostakaa myös tämän kehittämiseen ja hyödyntämiseen paremmin, Heimo pois kaapista pölyttymästä ja Shopille sekä sen ympäristöön Jukuri-väristä liikettä. Jos Heimo on näkyvillä ja liikkeellä, lapset kiinnostuvat. Lasten mukana on aikuisia ja on mahdollista, että myös aikuiset kiinnostuvat. Valtaosa ihmisitä ei asu myöskään Kalevankankaalla. Mr. Heimo ja muut myynti-ihmiset, menkää sinne missä vähenevät Etelä-Savolaiset ovat! Missä ne ovat? Ottakaa selvää, mutta ainakin niitä on nähty Graanin kauppakeskuksella, keskustan liepeillä ja erilaisissa muissa tapahtumissa kuin Jukureiden kotiottelut. Kausikorttien kaupustelu ei ole kielletty myös perinteisimmillä tavoilla. Sähköiset alustat ovat nykypäivää ja niiden pitää olla kunnossa mutta väitän ainakin kiinnostuksen ja harkinnan kausikortin hankkimisesta heräävän, kun se tehdään omalla innostavalla ja asiakkaista kiinnostuneella otteella. Luokaa uusia myyntikonsepteja, ideoikaa, kokeilkaa ja toteuttakaa! Uskon tämän olevan työtänne vaikken siitä mitään tiedäkään, vaikka haluaisinkin.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Kuten mm. @Mars_Lumo totesi, ei pelaajien synttärionnittelut somessa meitä kovin montaa yhteisöön kuuluvaa pitkäksi aikaa lämmitä. Toki näitäkin saa tehdä mutta hiukan valjuksi pelaajakuvat onnitteluineen jää.. Väriä tähänkin saisi, kun Kaisa otat kahvit termariin, viet onniteltavan ravikselle piknikille, kysyt muutaman kysymyksen juhlakalulta ja videoit setin eri kanaviin, ei ole iso homma. Tai keksit itse paremman, ei kaiken tuotetun materiaalin tarvitse olla ”teollisen jäykkää” ja kauhean virallista.
Eikös Siiskonen tarjoa aina synttärikakkua? Uskoisin, et suht hyvää videomatskua tulisi faneille näistä kakkukesteistä ja sitä tulisi kuin luonnostaan monta kertaa kaudessa + sponssille mainosta. Pelaajilla kyllä juttua riittää tuollaisissa kesteissä..

Pikkujuttuja, mut jotain uutta. Omaan makuun on ainakin pelaajien spontaanit lausahdukset/jutustelut paljon mieluisempia katsottavia kuin "vakavat" haastikset. Huumoria ei ole koskaan liikaa. Instassa näitä "lentäviä lauseita " on välillä ollutkin. Lisää vaan! Nimimerkillä "Huomenta huomenta!"
 
Viimeksi muokattu:

Kalske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, KaPa-51
Pienelläkin vaivalla saa hyviä videoita aikaiseksi. Itselleni tuli ainakin hyvä fiilis, kun katsoin Jokereiden paidanjulkistusvideon. Siitä huolimatta, ettei Jokerit minua suuremmin kiinnosta, eikä herätä yleensä tunteita suuntaan tai toiseen, paitsi se Venäjän seikkailu herätti. Uusi paita on kyllä komea, varsinkin ilman mainoksia.

Tuostakin voisi Jukurit ottaa mallia. Vanhojen ja uusien "merkkihenkilöiden" hyödyntäminen em. videon tavoin. Palkkioksi esiintyjille hyvä mieli, jos ei kädestä suuhun elävällä seuralla ole varaa lahjoittaa parille kymmenelle esiintyjälle pelipaitaa. Monia kasvoja ja nimiä voisi hyödyntää, enkä usko, että monikaan kieltäytyisi.. Aake Kalliala, Tuukka Kuha, Manuela Bosco (Tuure mukaan), muita laajemmin tunnettuja, junnuja, faneja, pitkän linjan kausikorttilaisia, entisiä pelaajia / taustajoukkoja, poliitikoita, vaikuttajia, yritysjohtajia, kaupungin viskaaleja, you name it. Huomiselle ei enää ennätä, mutta seuraavalla kerralla?

Edit:typo
 
Viimeksi muokattu:

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Pienelläkin vaivalla saa hyviä videoita aikaiseksi. Itselleni tuli ainakin hyvä fiilis, kun katsoin Jokereiden paidanjulkistusvideon. Siitä huolimatta, ettei Jokerit minua suuremmin kiinnosta, eikä herätä yleensä tunteita suuntaan tai toiseen, paitsi se Venäjän seikkailu herätti. Uusi paita on kyllä komea, varsinkin ilman mainoksia.

Tuostakin voisi Jukurit ottaa mallia. Vanhojen ja uusien "merkkihenkilöiden" hyödyntäminen em. videon tavoin. Palkkioksi esiintyjille hyvä mieli, jos ei kädestä suuhun elävällä seuralla ole varaa lahjoittaa parille kymmenelle esiintyjälle pelipaitaa. Monia kasvoja ja nimiä voisi hyödyntää, enkä usko, että monikaan kieltäytyisi.. Aake Kalliala, Tuukka Kuha, Manuela Bosco (Tuukka mukaan), muita laajemmin tunnettuja, junnuja, faneja, pitkän linjan kausikorttilaisia, entisiä pelaajia / taustajoukkoja, poliitikoita, vaikuttajia, yritysjohtajia, kaupungin viskaaleja, you name it. Huomiselle ei enää ennätä, mutta seuraavalla kerralla?
Suuret odotukset huomiselle julkistukselle.
Jos uskalletaan siteerata Adolf Ehrnroothia niin pykälän täytyy olla silloin silmässä ja isosti.
 

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Idea tuleviin ottelutapahtumiin ja pelien somesisältöihin: pari kolme vapaaehtoista/palkattua/vaihtokaupalla tuottamaan videota ja kuvia tapahtumasta.

Sijoitellaan heidät eri puolille hallia kännyköiden kamerat valmiina maalitilanteita ja muita pelitapahtumia varten. Voivat tallentaa myös yleisön reaktiota ja ottaa valokuvia tapahtumassa. Tavara samantien eteenpäin ja maailmalle. Maalitilanne tai kova taklaus parista eri kulmasta kuvattuna, voisi toimia. Eikä taaskaan maksa juurikaan mitään.
 

antibetoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, Kampparit
Idea tuleviin ottelutapahtumiin ja pelien somesisältöihin: pari kolme vapaaehtoista/palkattua/vaihtokaupalla tuottamaan videota ja kuvia tapahtumasta.

Sijoitellaan heidät eri puolille hallia kännyköiden kamerat valmiina maalitilanteita ja muita pelitapahtumia varten. Voivat tallentaa myös yleisön reaktiota ja ottaa valokuvia tapahtumassa. Tavara samantien eteenpäin ja maailmalle. Maalitilanne tai kova taklaus parista eri kulmasta kuvattuna, voisi toimia. Eikä taaskaan maksa juurikaan mitään.
Huhut kertovat, että jotan tällaista olisi tulossa
 
Suosikkijoukkue
On vain Jukurit
Miten sinä kehittäisit Mikkelin Jukureita?
Tarkistaisin toimiston työnkuvat ja potkisin kahvinkeittäjä(t/n) pois. Tai ainakin keskustelisin vakavasti asianomaisten kanssa mitä ollaan saatu tehtyä.
 

ath_lon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Vai burleski, kuulostaa niin eroottiselta yhdistettynä Jukureihin, että avaisiko Jukurit pelin ja olisi ensimmäinen OnlyFans-tilin avaava liigajoukkue. Sillä saisi takuuvarman mediavyöryn pyörimään.
OnlyFans liitetään vahvasti eroottisen sisällön tuottamiseen, vaikka alusta on tarkoitettu alkuperäisesti sisällön jakoon, josta HCfanit haluaa maksaa (ei edelleenkään liity s.. , jos joku sitä ajatteli) .Tietysti voidaan myydä Kouvolassa voittopelien jälkeen linkkejä pukukoppiin Live-kuviin, jos sieltä jotain irtoaisi.
Nykyisestä annista olisi suuri hyppäys maksulliseen sisältöön.
 

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Huomenna alkaa Mikkelissä koulut, paljon pieniä tulevia Heimolaisia liikkeellä joten ollaanhan valmistauduttu tähän.

Aamulle ajastettuna Ei kiusata-videot, pelaajat ja ennen kaikkea Heimo-maskotti valvomassa suojateitä keskustassa samalla jakaen heijastimia yhteistyössä vakuutusyhtiön kanssa. Shoppi täynnä haluttua koululaistavaraa ja ilmaisia lukujärjestyksiä.
 

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Tulevalle kaudelle idea. Voisiko otteluraportit olla videomuodossa. Valmennuksen kommentit ja joku pelaajista mukaan.
Vähän samaan kastiin menee mutta otteluennakot, videomuotoon ja vähemmän kertausta.

Uusi info ennakossa on ainoastaan pelicansin ja kookoon asiat. Kerrataan pari edellistä harkkapeliä mitkä löytyvät viikkoinfosta ja otteluraporteista sekä Sanderin haastattelu pari postausta alempaa.
 

Jape

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Perusasiat ensin kuntoon.
Tiedotus on ollut viime kauden jälkeen puutteellista. Kuitenkin kuuminta kausikorttien myyntiaikaa tässä vietetään, mutta ei ole oikein tullut sellaista yhteenkuulumisen henkeä viestinnän ja erityisesti tiedotuksen kautta. Vähän sellaista puolivillaista touhua, vaikka ammattilaisia pitäisi olla tehtävissä.

Sitten tuo verkkokauppa. Sehän on täysin jämähtänyt viime kauteen. Ei herranjestas ole edes rahasta kiinni saada se ajan tasalle. Nyt siellä on kärkenä tupsupipo (KESÄLLÄ!!) ja Aaltosen kuva pelipaitaa markkinoimassa seuraavana. Ne tuotteet, jotka eivät myy tai ovat jäämässä pois, niin pois sivuilta kokonaan ja Stellan kauppaan -50% lapulla. Tuo verkkokauppa vaan pitäisi saada heti kuntoon ja ajankohtaista tarjottavaa kärkeen.

Mielestäni lipunmyyntiin voitaisi hakea uusia koukkuja. Kytkykauppaa (kioski- tai fani-)tuotteisiin voisi harkita. Yhteistyökumppanien kanssa pitäisi enemmän ideoida uusia juttuja, jotka näkyisivät myös kaikille katsojille. Ei voi myynti olla vain sitä, että myydään jokin paitapaikka tai laitamainos ja sitten hymyillään loppukausi. Kumppanuus on kumppanuutta ja silloin mietitään puolin ja toisin, että miten saadaan yhteistyöstä irti lisää.
Tässä muutamia juttuja ja lisää myöhemmin.
 

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Sitten tuo verkkokauppa. Sehän on täysin jämähtänyt viime kauteen. Ei herranjestas ole edes rahasta kiinni saada se ajan tasalle. Nyt siellä on kärkenä tupsupipo (KESÄLLÄ!!) ja Aaltosen kuva pelipaitaa markkinoimassa seuraavana. Ne tuotteet, jotka eivät myy tai ovat jäämässä pois, niin pois sivuilta kokonaan ja Stellan kauppaan -50% lapulla. Tuo verkkokauppa vaan pitäisi saada heti kuntoon ja ajankohtaista tarjottavaa kärkeen.
Kauan odotettu liigan kallein Bauer lippis meillä on kuitenkin joten ei hätää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös