Miten saadaan yleisömäärät nousuun?

• 747 892
  • 3 735

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
Mikä on hallissa on istumapaikkojen kapasiteetti, katsomoravintolat sekä aitiot poislukien?

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ai mitenkä saadaan? Myydään yli 7000 lippua päivä ennen matsia. Eli 7000 rikki ilmoittaa Seura. Hieno ilta tulossa.

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ja silti joka kerta yhtä innoissaan matsista. Harva asia omalla vapaa-ajalla yltää siihen, jos Turkuhalli on täynnä ja itse pääsee paikan päälle.
Juurikin tämä. Itse melkein jo lasken tunteja.

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wernblom, Lindroth, TPS sekä Ruskon #51
Helpot nolla pistettä tulossa. Kaikki muu on todellinen yllätys.

Tietysti vielä niin, että nollille jäädään. Se vasta hienoa on!

Ei vaan, eiköhän huomenna laiteta kasitien pikkuveli istumaan.

Meikäläinen on käynyt tällä kaudella katsomassa viisi matsia, kaikki sellaisia missä on ollut normaalia korkeampi yleisömäärä (korkea yleisömäärä ja hyvä tunnelma on ollut pelin valintakriteeri). No, ollaan hävitty jokaikinen matsi missä olen ollut. En siis ole vielä tällä kaudella nähnyt voittoa.

Nyt kun olen selvästi ollut jonkinlainen epäonninen kirous, niin arvatkaapa vain, sykkiikö rinnassani sen verran altruistinen mustavalkosydän, että jätän suosiolla tulematta huomiseen peliin niin maksimoidaan voittomahdollisuudet?

No en vitussa. Tätä ei jätä välistä. Lippu ostettu ja never stop the madness. Huomenna vedetään taas!

Temetsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tois ja täl puol jokkee
Meikäläinen on käynyt tällä kaudella katsomassa viisi matsia, kaikki sellaisia missä on ollut normaalia korkeampi yleisömäärä (korkea yleisömäärä ja hyvä tunnelma on ollut pelin valintakriteeri). No, ollaan hävitty jokaikinen matsi missä olen ollut. En siis ole vielä tällä kaudella nähnyt voittoa.

Nyt kun olen selvästi ollut jonkinlainen epäonninen kirous, niin arvatkaapa vain, sykkiikö rinnassani sen verran altruistinen mustavalkosydän, että jätän suosiolla tulematta huomiseen peliin niin maksimoidaan voittomahdollisuudet?

No en vitussa. Tätä ei jätä välistä. Lippu ostettu ja never stop the madness. Huomenna vedetään taas!
Nyt tiedetään ketä syyttää tappiosta. =)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy