Miten purat kiukun?

• 2 452
  • 40

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Töissä tulee potkittua pahvilaatikoita tai mentyä kylmiöön kiroamaan kovaan ääneen. Yleensäkin esineitä viskomalla/hakkaamalla yms. Mm. yksi näppis ja pleikkari on hajonnut. Ensin lensi ohjain seinään ja siitä kuukausi sai itse laite kyytiä.

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Jos talvella iskee kova kiukku, niin lätkäkentällä nyt yleensä käyn paineita purkamassa. Muuten sellanen kova lenkki on yksi, mihin on hyvä purkaa kiukkua.

Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Allekirjoittanut menee toisinaan Albertinkadun (Sanna SIllanpää) Shooting Clubille ja antaa Glockille kyytiä. Kyllä helpottaa kun pistää menemään 100 9mm skodea kohti taulua jaa jos vielä käy niin hassusti että osuu tauluun niin sehän on kotiinpäin vaan ;-)

Ja kyllä HELLACOPTERSin kuuntelu jeesaa kans.

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Re: Itse puran...

Viestin lähetti Socrates
... kiukun punttisalilla, kun laittaa tarpeeksi painoa niin joutuu taistelemaan itseään vastaan niin unohtaa kiukun nopeasti, ja saa hyvän fiiliksen nopeasti, nyt lukemaan kokeisiin

JUMALAUTA!!! niin määkin!! harmi vaan, ettei ole oikein tällä hetkellä varaa käydä puntilla!! Nii että vitutus sitten kertyy muutaman viikon ja vasta sen jälkeen ku pääsee kotia, tai saa jostain rahaa ni pääsee purkaan vähän energiaa rautaan!! Varsinkin kunnon maksimireeni vetää kyllä sitkeimmänkin vihan vähäksi aikaa jäähylle...

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mä ikävä kyllä raivoan useimmiten läheisilleni. Äiti on monta kertaa saanut niskoilleen kaikki päivän aikana kertyneet asiat. Mä kun suutun, niin mä osaan olla todella ärsyttävä ja ilkeä kaikille muille. Mä en välttämättä tarkota sitä mitä sanon, mutta sanon sen kuitenkin, vaikka se loukkais toista. Monta kertaa oon hävennyt etc.

Itkeminen helpottaa todella paljon, vaikka mun isosisko monesti sanookin mulle: "Tämmönen juttu ja sä alat itkee.", mutta se ei uskalla ite itkeä. Mä olen aina näyttänyt tunteeni, en ehkä kaikille, mutta läheisilleni.

Autolla ajo rauhoittaa myös kummasti. Siinä ei voi pelkästään ajatella niitä asioita vaan joutuu vähän laittamaan huomiota myös ajamiseen. Jos vielä pääseen maantielle kaasuttelemaan niin kummasti mä ainakin rauhoitun.

Ja nämä kokemukset ovat tosi tuttuja, vähintään kerran viikossa kun tulee skitsahdettua...

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti Another HAB
Allekirjoittanut menee toisinaan Albertinkadun (Sanna SIllanpää) Shooting Clubille ja antaa Glockille kyytiä. Kyllä helpottaa kun pistää menemään 100 9mm skodea kohti taulua jaa jos vielä käy niin hassusti että osuu tauluun niin sehän on kotiinpäin vaan ;-)

Ja kyllä HELLACOPTERSin kuuntelu jeesaa kans.

Eh, tuttu? Joskus ennen sannasillanpäitä kävin samalla HSC :llä ampumassa mutta sen jälkeen olen enemmän keskittynyt kivääreihin. Rankan vitutuksen purkuun tarvitaan pari mielikivääriä, 200 panosta ja eikun radalle. En puristele sen jälkeen mikään enää. Kerrassaan rentouttavaa! :)

Suosikkijoukkue
Espoon Tennisseura, Fc Könsikäs
Suuttumus lähtee lenkillä tai itkulla. Jos ei tule itku niin ei muuta kuin baanalle tunniksi. Viimeksi ärsyyntyneisyyden purku paransi reittiennätystä vaatimattomat 5 minuuttia, joten kyllä sieltä sisältä ihan ehtaa tavaraa purettavaksi löytyy.

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Suutun kyllä aika harvoin, mutta jso näin sattuu käymään niin yleensä lähden punttikselle hakkaamaan säkkiä.
tai sitten vittuilen kaverin muijalle (kun en omalle uskalla).
:rolleyes:

pelimanne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti girlzilla15
Niin...

Taitavat olla nämä miehet itse, jotka pitävät sitä itkemistä häpeällisenä, koska minunmielestäni se nimenomaan osoittaa tiettyä vahvuutta miehessä, jos uskaltaa itkeä.

Itse en ole niita miehia jotka eivat uskalla itkea. EN ole kylla itkenyt pariin komeen vuoteen, koska ei ole ollut syyta. Mutta tarvittaessa itkeminenkin onnistuu, vaikka en kenenkaan haluaisi nakevan, etta itken

Mielestani itkeminen EI kuulu julkisille paikoille. Raivostuttavinta on se kun kannissa olevat muijat tulee siihen tappietaisyydelle itkemaan maailman pahuutta. Siina tulee akkia sanottua paha sana ko. muijalle ja siitakos se itku yltyy.

Mina puran kiukkua joko hakkaamalla sakkia. Punttisali on vaihtoehto numero 2. Siella kun sen puolitoista tuntia vetaa maksimipainoilla niin alkaa mieli kummasti paranemaan.

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
"Saunassa...

...viha viilenee... saunassa sappi sammuu!"

Olosuhteista johtuen vaan pääsee valitettavan harvoin.

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos kiukku nousee esim. kiekkoa katsellessa, niin soitan suutani kaikelle mitä tv:ssä näkyy, tyyliin "haista sinäkin vittu, tapa se, taklaa lujempaa jne..". Usein tulen myös tänne jatkoaikaan rauhoittumaan. Tavaroiden heittely ja paikkojen remontoiminen oli nuorempana tutumpaa, nykyisin viskon vain tyynyjä.

Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Viestin lähetti Iceman

Eh, tuttu? Joskus ennen sannasillanpäitä kävin samalla HSC :llä ampumassa mutta sen jälkeen olen enemmän keskittynyt kivääreihin. Rankan vitutuksen purkuun tarvitaan pari mielikivääriä, 200 panosta ja eikun radalle. En puristele sen jälkeen mikään enää. Kerrassaan rentouttavaa! :)

Jaa-a vaikea sanoa kun tulee käytyä liian harvoin joka ei johdu siitä että en olisi kiukkuinen;) vaan ei yksinkertaisest jaksa ja skodetkaan ei oo ilmasia.

Minkälainen "tykki" sulla on? Mulla Glock 17 perusmalli, laukaisua muutettu ja jousta muuten ihan stankku, ei oo mutään naurettavaa comppi piippua.

MrBluus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Kiukua puran ikävä kyllä aukomalla päätäni, tai jos urheillessa tulee kiukun aihe niin välineet saavat sen tuntea, ja lujaa! Ei siitä kauaa ole ku Salibandy maila sai maistaa betonia!

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Painoja. Rautaa tankoon ja antaa mennä oikein urakalla niin on sen jälkeen liian poikki vihaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy