Nostan tämän ajankohtaisen äänestyksen ylös.
Mielenkiintoinen mietittävä seikka on, olisiko suhtautumisenne BB4-Nikoon sama, jos häntä kiinnostaisivat seksuaalisesti miesten sijaan Keravan entiset pissaliisat, tulevat pubiruusut?
Todennäköisesti ei olisi. Kirjoitin tästä samasta asiasta jo tuossa "suuressa homokeskustelussa" vapaan puolella, eli yksi asia mikä minua tuossa ihmisessä ärsyttää on se kuinka hänen koko persoonansa tuntuu rakentuvan sen seksuaalisen suuntautumisen ja seksuaalisuuden ympärille, ja kuinka hän oikein hieroo tuota homouttaan kaikkien naamaan. Tuo on sellainen asia josta en pidä, mutta sekään ei itsessään liity homouteen vaan minua ärsyttää ylipäätänsä kaikki tuollainen toiminta että pyritään esim. omaa epävarmuuttaan paikkaamaan ylikorostamalla jotain asiaa.
Mutta suurin syy miksi en tuosta BB-Nikosta pidä on se miksi en pidä esimerkiksi BB-Hennastakaan, ja sillä ei taas ole mitään tekemistä seksuaalisen suuntautumisen kanssa.
Mutta mitä tulee itse ketjun aiheeseen niin vastaukseni on että en katso olevani kovinkaan homofoobinen. Ehkä jotain ennakkoluuloja on joskus ollut mutta kun on tutustunut homoseksuaaleihin ihmisiin ja huomannut että homoseksuaaleja saattaa olla ihan lähipiirissäkin niin se on viimeistään avannut silmät.