Miten paha homofobiasi on?

  • 4 064
  • 33

Miten paha homofobiasi on?

  • Homot on ihan kamalia! Ne pitää kieltää!

    Ääniä: 25 9,7%
  • Miksi ne homot täällä normaalien seassa ovat?

    Ääniä: 13 5,0%
  • Kunhan eivät tartuta sitä homouttaan minuun

    Ääniä: 32 12,4%
  • Ei ne minua häiritse, mutta en niistä pidäkään

    Ääniä: 80 30,9%
  • En näe tarvetta jaotella ihmisiä sukupuolisen suuntautuneisuuden mukaan

    Ääniä: 109 42,1%

  • Äänestäjiä
    259

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nostan tämän ajankohtaisen äänestyksen ylös.

Mielenkiintoinen mietittävä seikka on, olisiko suhtautumisenne BB4-Nikoon sama, jos häntä kiinnostaisivat seksuaalisesti miesten sijaan Keravan entiset pissaliisat, tulevat pubiruusut?

Todennäköisesti ei olisi. Kirjoitin tästä samasta asiasta jo tuossa "suuressa homokeskustelussa" vapaan puolella, eli yksi asia mikä minua tuossa ihmisessä ärsyttää on se kuinka hänen koko persoonansa tuntuu rakentuvan sen seksuaalisen suuntautumisen ja seksuaalisuuden ympärille, ja kuinka hän oikein hieroo tuota homouttaan kaikkien naamaan. Tuo on sellainen asia josta en pidä, mutta sekään ei itsessään liity homouteen vaan minua ärsyttää ylipäätänsä kaikki tuollainen toiminta että pyritään esim. omaa epävarmuuttaan paikkaamaan ylikorostamalla jotain asiaa.

Mutta suurin syy miksi en tuosta BB-Nikosta pidä on se miksi en pidä esimerkiksi BB-Hennastakaan, ja sillä ei taas ole mitään tekemistä seksuaalisen suuntautumisen kanssa.

Mutta mitä tulee itse ketjun aiheeseen niin vastaukseni on että en katso olevani kovinkaan homofoobinen. Ehkä jotain ennakkoluuloja on joskus ollut mutta kun on tutustunut homoseksuaaleihin ihmisiin ja huomannut että homoseksuaaleja saattaa olla ihan lähipiirissäkin niin se on viimeistään avannut silmät.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Ei mulla ole mitään tarvetta tökkiä homoja kepillä, vaan antaa heidän heilua siinä missä muidenkin.
Onhan se ollut joskus vähän ahdistavaa, kun on muutaman kerran homopoeka tullut pokailemaan ja on siitä tilanteesta pitänyt itsensä pelata ulos. Mutta pakkohan heidänkin on kokeilla onneaan ja ehkäpä minä nyt vain näytän hintiltä. Tai sitten en.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei mulla ole mitään tarvetta tökkiä homoja kepillä, vaan antaa heidän heilua siinä missä muidenkin.
Onhan se ollut joskus vähän ahdistavaa, kun on muutaman kerran homopoeka tullut pokailemaan ja on siitä tilanteesta pitänyt itsensä pelata ulos. Mutta pakkohan heidänkin on kokeilla onneaan ja ehkäpä minä nyt vain näytän hintiltä. Tai sitten en.

Itselle on käynyt samat, kaksi kertaa on homo tullu iskemään ja siinä on sitten saanut miettiä, miten kohteliaasti pääsisi tilanteesta irti. Itsellä ei ole tapana haistatella ihmisille, niin en noissakaan tapauksissa ole viitsinyt haistatella. Yleensä olen vaan todennut, että kiitos vaan, mutta tyttöystävä löytyy jo. Joten älä huolestu, en itsekään koe näyttäväni hintiltä :D
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itselle on käynyt samat, kaksi kertaa on homo tullu iskemään ja siinä on sitten saanut miettiä, miten kohteliaasti pääsisi tilanteesta irti. Itsellä ei ole tapana haistatella ihmisille, niin en noissakaan tapauksissa ole viitsinyt haistatella. Yleensä olen vaan todennut, että kiitos vaan, mutta tyttöystävä löytyy jo. Joten älä huolestu, en itsekään koe näyttäväni hintiltä :D

Minusta kun tuntuu että näistä kännisistä vanhoista pubiruusuista on vaikeampaa päästä irti kuin homosta. Joskus on homo tullut minuakin pokaamaan mutta lähti kyllä samantien pois kun sanoin että "Sori mutta olen hetero". Näin helppoa se ei välttämättä ole näiden pubiruusujen kanssa jotka tarttuvat iholle kuin takiainen. Sitten alkaa kyllä monesti homottelu kun kohteliaasti kieltäydyt heidän "mahtavasta tarjouksestaan".
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minusta kun tuntuu että näistä kännisistä vanhoista pubiruusuista on vaikeampaa päästä irti kuin homosta. Joskus on homo tullut minuakin pokaamaan mutta lähti kyllä samantien pois kun sanoin että "Sori mutta olen hetero". Näin helppoa se ei välttämättä ole näiden pubiruusujen kanssa jotka tarttuvat iholle kuin takiainen. Sitten alkaa kyllä monesti homottelu kun kohteliaasti kieltäydyt heidän "mahtavasta tarjouksestaan".

Haha täysin totta. Itsellä nuo pubiruuset eivät vielä niin pahasti vaivaa nuoren iän takia, mutta ne muutamat mitä on jo vaivaksi tulleet, niin ärsyttäviähän ne on ja hankala päästä eroon. Ja ei aina pubiruusun takia viitsisi baaria vaihtaa.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Raipe
Ei mulla ole mitään tarvetta tökkiä homoja kepillä, vaan antaa heidän heilua siinä missä muidenkin.
Onhan se ollut joskus vähän ahdistavaa, kun on muutaman kerran homopoeka tullut pokailemaan ja on siitä tilanteesta pitänyt itsensä pelata ulos. Mutta pakkohan heidänkin on kokeilla onneaan ja ehkäpä minä nyt vain näytän hintiltä. Tai sitten en.

No jos olet nimimerkkisi näköinen ja oloinen niin ei taida olla mikään yllätys, jos homot käy pokaamassa...
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Voin itse katsoa kuuluvani ryhmään: "En näe tarvetta jaotella ihmisiä sukupuolisen suuntautuneisuuden mukaan."

Sen sijaan koen jonkinlaisia fobioita mielenterveyden ongelmista kärsiviä ja kehitysvammaisia kohtaan.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Nostan tämän ajankohtaisen äänestyksen ylös.

Mielenkiintoinen mietittävä seikka on, olisiko suhtautumisenne BB4-Nikoon sama, jos häntä kiinnostaisivat seksuaalisesti miesten sijaan Keravan entiset pissaliisat, tulevat pubiruusut?

Big Brother on sen verran paska ohjelma - johon osallistuvia ihmisiä voidaan lähes automaationa pitää julkisuushakuisina vajakkeina sekä urpoina - että minulle on aivan sama, vaikka olisi BB-Niko seksuaalisesti suuntautunut Eiffel-torniin tai Berliinin muuriin. Ei muuttaisi suhtautumistani urpoon millään tavalla.


EDIT. Ettei tule pelikieltoa... Linkki johtaa artikkeliin, jossa kerrotaan esineiden kanssa naimisissa olevista ihmisistä. Jos minulta kysytään, ainakaan rouva Berliner-Mauerilla ei vaikuta lausuntojen perusteella hissi kulkevan aivan ylimpiin kerroksiin asti. Mutta minä en olekaan psykiatri.
 
Viimeksi muokattu:

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Monet homot ovat aivan helvetin ärsyttäviä neitimäisiä lässyttäjiä mutta jätän heidät omaan arvoonsa. En vihaa homoja mutten välitäkkään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös