Miten käy TamU vs. RBK ?

  • 4 169
  • 37

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
TamU-Rosenborg 1-2
Rosenborg-TamU 3-1

Eli yhteismaalein 5-2 Rosenborg jatkoon. Toki toivon, että TamU tiensä jatkoon selvittäisi, mutta tällä hetkellä en siihen vielä usko. Enemmän kuin mielelläni olisin toki väärässä.
 

Rike.K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kissapedot
Voi teitä muutamia epäuskoisia! =)

Kyllä ne suomalaisetkin jossain osaavat, itelläni on vahva usko että Tamu menee jatkoon.

Kotona Tamu tekee kaikkien aikojen sensaation Suomifutiksessa ja voittaa 3-0. Trondheimissa joukkue palaa maan pinnalle häviten 2-0, mutta Kavenin ihmepelastuksien ja koko joukkueen mahtavien perseroiskaisujen avulla numerot jäävät siihen.

Eli TaMu jatkoon!!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Himassa TamU voittaa peruspotkiksella ja yhdellä kulmapotkuflipperimaalilla 1-0ja pelaa turskain valtakunnassa suomipotkiksella 0-0 -tasurin. Sitten näemme kuinka CL-ikiluuseri-Rosenborgin lomittaja TamU ottaa isommilta pataan ja todella pahasti.
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
TamU jatkoon vaikka väkisin.

Sen kun näkisin.

Veikkaampa/tiedämpä että TamUa alistetaan kotona 1-3, mutta viikon päästä tapahtuu ryhtiliike: 0-2 suomalaisille. Petrescun maalit eivät kuitenkaan riitä, vaan Ruusenborg champions leagueen.
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Tampere United - Rosenborg BK 2 - 0.
Rosenborg BK - Tampere United 1 - 0.

Paikan päälle mennään huomenna. Huomenna Ratinalla tunnelma on loistava ja se siivittää Tampere Unitedin voittoon.
 

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Rosenborg iskee vapareista pari maalia,niitä nimittäin tulee rutkasti. Tänään häviö 0-3. Jossain se sumputtamisen raja tulee vastaan.Tosin viime vuonna TamU voittti vakuuttavasti Hongan iskemällä jo pelinrakenteluun.Hjelmin osaamiseen ja tilannetajuun homma ei kaadu .
Toinen kierros sitten rennosti 0-0.
Mielelläni olen väärässä ja paatuneena penkkiurheilijana odotan iltaa tärinöissäni, tosin 2. puoliajalle vasta kerkeän TV:n ääreen.
 

Viljuri

Jäsen
Eiköhän se tasaero ole sitä luokkaa, että Rosenborg BK voittaa Ratinassa helpohkosti 1-4, ja kotonaan voisi halutessaan tehdä sitten jo murskaluvut, vähän kuin Astanaa vastaan.

Toisaalta pieni mahdollisuus olisi siihen, että numeroiden säilyessä tasaisina pidempään, alkaisi turskillakin ajatukset käydä jo siinä mahdollisuudessa, että ei hommasta ihan paraatimarssia tulisi. Kuitenkin Rosenborg ei ihan sillä tasolla enää näytä olevan kuin 2000-luvun alussa, ja viimeaikaiset tappiot syövät itseluottamusta.

No, kohtahan se nähdään.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Koska minä menen paikalle, TamU todennäköisesti häviää ja törkeillä lukemilla. Käyn hyvin harvoin katsomassa jalkapalloa, koska en kyseisestä lajista juurikaan ymmärrä. Eniten olen käynyt katsomassa ex-kotikunnallani kavereiden III-divaripelejä, mutta niissäkin on usein käynyt niin, että poikien saavuttama johto on vaihtunut tappioksi heti kun olen saapunut katsomoon.

Edellisen kerran näin arvo-otteluksi laskettavan pelin muistaakseni 1996, kun Suomi otti Norjalta pataansa 0-4 Olympiastadionilla. Tuo taisi olla MM-karsintaa.

Minulla on siis pahaa karmaa.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Koska minä menen paikalle, TamU todennäköisesti häviää ja törkeillä lukemilla. Käyn hyvin harvoin katsomassa jalkapalloa, koska en kyseisestä lajista juurikaan ymmärrä. Eniten olen käynyt katsomassa ex-kotikunnallani kavereiden III-divaripelejä, mutta niissäkin on usein käynyt niin, että poikien saavuttama johto on vaihtunut tappioksi heti kun olen saapunut katsomoon.

Edellisen kerran näin arvo-otteluksi laskettavan pelin muistaakseni 1996, kun Suomi otti Norjalta pataansa 0-4 Olympiastadionilla. Tuo taisi olla MM-karsintaa.

Minulla on siis pahaa karmaa.

Olisit pysynyt poissa. Sun syys että Tamu hävisi 0-3.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olisit pysynyt poissa. Sun syys että Tamu hävisi 0-3.

Näin sen itsekin ajattelin, mutta toisaalta, pakko sanoa, että Suomi-futis on mennyt eteenpäin. Kymmenen vuotta sitten hävittiin turskanpurijoille 0-4. Nyt enää 0-3. 30 vuotta, niin sitten on jo tasapelikin mahdollinen - edellyttäen, että minä olen katsomassa. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös